Random Thoughts (6)

24 05 2007

random-thoughts.jpg

Hoe arrogant ben ik toch dat ik mijn directeur al te publiekelijk corrigeer wanneer ze voor de zoveelste keer ‘doorgaan’ in plaats van ‘plaatsvinden’ gebruikt? *** Het is stilaan zeker dat ik volgend jaar nog op dezelfde school mag werken en dat ik zelfs mijn eigen klas mag behouden, al ben ik nu eigenlijk een interimaris. Hoera! *** Ik kreeg een blogstokje door van gerdernissen, even reflecteren dus over alles wat ik nog wil waarmaken voor ik de geest geeft *** Er was vandaag eindelijk weer post in Gent, maar ik kreeg enkel een kiesbrief en een aanslagbiljet van de provinciebelasting! Morgen hopelijk alle andere ontbrekende poststukken *** Mijn collega Ciska wil dat ik een ander soort water ga drinken omdat zij hetzelfde merk heeft en onze flessen dan niet uit elkaar te houden zijn in de leraarskamer. Bij mij staat er een naam op dus ik weiger daarop in te gaan. Of hoe leerkrachten het steeds over diepgaande pedagogische thema’s hebben ***  Mijn parallelcollega Hans geeft vandaag een loopbaanonderbreking aangevraagd voor één jaar en dat vind ik toch een beetje jammer. *** Morgen de eerste barbecue van het jaar *** Hoeveel mensen uit mijn kennissenkring zullen zich ingeschreven hebben voor de nieuwe Peking Express? *** Hoe zit het met een nieuwe wagen voor Boris? *** Hoe spreek je ‘çay’ uit, Turkse thee? *** Waarom komen vrienden en kennissen me vertellen dat ze lurken maar laten ze dat hier niet weten? *** Mijn collega Noémi klust bij in de Carré en heeft daar niemand minder dan Jean-Claude Van Damme ontmoet. Volgens haar is het ‘een vies klein mannetje dat alles slikt en zuipt wat je hem voorschotelt, dat geen ondergoed draagt en het doet met iedereen (‘ook met venten en negers!’). *** Warm vandaag en ik droeg verdorie kousen! *** En dat op een Freinetschool. ***

Acties

Information

2 responses

25 05 2007
Nel

Kousen, tot daaraantoe, maar toch wel patersandalen mag ik hopen!

2 06 2007
Lode

… omdat we dan geen lurkers meer zijn! En omdat het een hels werk was om die code over te typen op de vorige site, waardoor ik meestal na twee pogingen opgaf.

Houzee voor de nieuwe! En respect voor alle lurkers!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

