SveN wint Knack Filmquiz

15 01 2006

Tot mijn eigen verrassing wist ik afgelopen zaterdag 84 deelnemers te verslaan op de grote Knack Focus Filmquiz.  Daar werden een reeks gemakkelijke tot zeer moeilijke vragen gesteld over films van vroeger en nu.  Ik geraakte nipt in de halve finale, werkte me vervolgens een weg naar de finale en versloeg toen met de vraag ‘Op welke klassieke gevangenisfilm is Chicken Run gebaseerd?’ de twee andere (en eigenlijk nét iets sterkere kandidaten).  Een BOSE home entertainment system ter waarde van 6000 euro en een fotootje met vermelding in de Knack van komende woensdag, zijn de beloning. 

Acties

Information

4 responses

17 01 2006
Jan

Allez, proficiat!
Wat was het antwoord op die vraag? En vanaf wanneer kunnen we het mega-surround-hyper-center eens komen bewonderen?

17 01 2006
Jo

Proficiat!

17 01 2006
SveN

De oplossing was ‘The Great Escape’.
Te bewonderen vanaf het moment dat ook een spikplinternieuwe plasma-tv zijn intrede heeft gedaan én ik heb gevonden hoe alles werkt en wat ik er allemaal kan mee doen!

21 01 2006
Maarten en Evi

Allerliefste meester SveN,
Nen dikke proficiat met uw prestatie. Heb je al eens nagedacht over de mogelijkheid om voltijds voor het kwissen te gaan. Daar valt blijkbaar veel meer mee te verdienen dan met het onderwijs!
Dikke kus van je nonkel meester en tante ministerie.

Geef een reactie

