Random Thoughts (2)

8 05 2006

random-thoughts.jpgWaarom wordt het repetitielokaal aan de andere kant van mijn muur uitgerekend aan een metalband verhuurd? *** Hoeveel mensen hebben vorige week gezien dat ik mijn ijsje liet vallen op het perron? Hebben omstaanders gegniffeld? En is het niet fijn dat mij dat eigenlijk niets kan schelen? *** Hoe komt mijn tijdelijke collega Agalaja aan haar naam? *** Wat is er zo écht bijzonder aan Lien van de Kelder dat ze voor de tweede keer in een paar maanden op de cover van de Humo staat terwijl ze enkel matig acteert in een oppervlakkige soap? *** Hoe zalig om eindelijk eerlijk te mogen antwoorden als een leerling vraagt: ‘Meester, geloof jij in Jezus?’. *** Jammer de paaseieren zijn op. ***  Ik wil een nieuwe en snellere computer. ***Hoe bizar toch dat ik vroeger geen spaghetti lustte. *** 

Acties

Information

One response

9 05 2006
Ilse

Jan zal je maar al te graag willen uitleggen wat nu precies de twee talenten van Lien van de Kelder zijn. ;)
Ingegeven op dinsdag 9 mei 2006 om 10:25:53, door Ilse,

Geef een reactie

