2100 films

21 07 2006

Met de geweldige klassieker Mon Oncle (1958) van Jaques Tati komt de teller der geziene films vandaag op 2100 te staan. Halverwege mei konden we u nog melden dat de 2050 gehaald was, nu zijn we alweer 50 films verder. Voor 2006 alleen zit ik overigens aan 146 films, waarvan net iets minder dan de helft in de bioscoop gezien werd.

Vorig jaar verbrak ik al een keer mijn eigen record. Toen zag ik 228 films op het hele jaar. Nu we de helft van het jaar voorbij zijn, is het nog haalbaar dat record nogmaals te breken, al moet benadrukt blijven dat deze cijfers natuurlijk niet het doel van het filmkijken zijn. Overigens zag ik nu al meer films dan in elk jaar tussen 1994 en 2001.

Acties

Information

One response

22 07 2006
raf

Geen lijstje beschikbaar SveN, en een persoonlijke quotering?

Geef een reactie

