Dé oplossing

23 08 2006

Net nu het personeelstekort in de Belgische gevangen zo’n veelbesproken onderwerp is, vertelt de ooit wereldberoemde zangeres Conny Fabry in het weekblad Story hoe ze tegenwoordig haar brood verdient. Niet meer met het brengen van smakeloze covers, maar als cipier in de gevangenis. Heeft nog niemand ingezien dat daarmee twee nationale problemen in één klap opgelost kunnen worden? Vlaanderen loopt immers vol met artiesten die steen en been klagen omdat de platenverkoop niets meer voorstelt en ze maar geen plaatsje in Tien om te zien kunnen krijgen. Wel, dames en heren, zoek uw heil in het gevangeniswezen, waar men dringend werkvolk nodig heeft. Als Conny Fabry dat kan, moet het niet zo moeilijk zijn, toch? Dus Mevrouw Onckelinckx, zoekt u even de telefoonnummers op van Danny Fabry, Salim Seghers, Sandra Kim, Peter Evrard, Phil Kevin, Bart Kaell, Lisa Del Bo, Yves Seghers, Patrick Onzia, de dames van Def Dames Dope, Jimmy Frey, Betty, Johnny White, Alana Dante, Samantha, Tony Servi, Frank Valentino, Patrick en Carina en Wim Ravell, en uw probleem is opgelost.

Of de gevangenen niet meer gaan ontsnappen, is natuurlijk niet gegarandeerd. De cipiers moeten immers wel hun mond houden tijdens het werk.

Acties

Information

3 responses

24 08 2006
evds

Volgens wat ik hier lees zit één ervan dan nog direct op zijn plaats…. Hilarisch, ik verbaas me nog elke dag wat je allemaal vindt op het www .

5 09 2006
Rudy

Volgens mij ben jij een reusachtig groot, eenzaam en zeker niet ruimdenkend, en dan nog met ooglappen op, persoon. Eén zonder enige persoonlijkheid. Alles wat, naar jouw smaak goed is, ga je verheerlijken.
Jou artikeltje is duidelijk geschreven met het oog dat een aantal van deze mensen gaan optreden op het partijfeest van het Vlaams Belang, maar ik stel me de vraag, heb je het programma van deze partij er de laatste tijd eens op nagelezen, ik wel, en nergens vind ik enige vorm van rasicme terug, alleen de onomwonden waarheid en, wat meer is, tal van allochtone mensen zijn het daar helemaal mee eens. Maar terug, naar die artiesten, ik ben ook niet een fan van hun muziek maar, ik zal deze mensen hun hobby/beroep zeker nooit minimaliseren. U doet dat wel!
Met vele groeten,
Rudy

6 09 2006
SveN

Hoe komt u er eigenlijk bij dat dit artikeltje iets te maken heeft met het Vlaams Belang of hun partijfeest? Laat staan met “rasicme”. U bent wellicht zo’n paranoïde despoot die overal aanvallen ziet op zijn favoriete partij. Kerel, lees dat programma zoveel u wil, of u er nu racisme in ziet of niet: daar heb ik het toch helemaal niet over gehad? Het toeval wil gewoon dat een aantal van deze derderangsartiesten ook op het partijfeest van VB gaat optreden – tot zover de enige (en dan nog toevallige) link.

Mocht u overigens compleet hersenloos zijn: Het Vlaams Belang is onder zijn vorige naam Vlaamse Blok veroordeeld voor RACISME. Als dat niet duidelijk genoeg is. Wie draagt hier de ooglappen? En verder vind ik het maar normaal dat ik alles verheerlijk wat ik goed vind. Daarom is dit ook mijn blog. Ik kan toch moeilijk dingen gaan goedpraten waar ik niet achtersta? Leg er u nu maar bij neer dat iedereen andere meningen heeft. Als u dan direct uit uw sloffen schiet ipv enigszins genuanceerd te reageren, zegt dat veel over u.

Geef een reactie

