Nieuw tv-seizoen

12 09 2006

man_bijt_hond.jpgUiteraard is het het nieuwe schooljaar dat mij verhindert hier dagelijks nieuwe nonsens te plaatsen. Alleen moet ik toegeven dat ik ook een beetje in de ban ben van het nieuwe tv-seizoen. Al die geweldige series en slechte reality, dat is gewoon smullen. Man Bijt Hond is een oude vriend die terugkeert. Alles uit de kast gaat eindelijk (een beetje) over boeken. De herdenking van 9/11 bracht heel wat documentaires die ik niet links kon laten liggen. Tragger Hippy viel wel mee. Verder viel op dat in het één-verkiezingsprogramma ZegNuZelf iedereen ferm zat te zweten. Dat Evi Hanssen Expeditie Robinson even houterig presenteert als 71° Noord. Dat Steph Goossens naast acteren nu ook niet kan zingen (Steracteur Sterartiest). Dat The Block nu met minder kwalitatief materiaal werkt (wou Black&Dekker niet meer sponsoren?). En dat Roos dan weer super was in Witte Raven BV!

De man van Wendy heb ik dan jammer genoeg weer gemist. Was hilarisch naar verluidt. Toast Kanibaal was al slecht in het eerste seizoen. Kinderziekenhuis en Zonnekinderen… tja, ik zie al kinderen genoeg. Thuis kan, maar niet meer dan één keer per week wegens allergie aan slecht Nederlands. Ook Wit Down Under, de moppentrommel Blokken en De Hondenfluisteraar zeggen me niets. Naar 1&70 tracht ik nu natuurlijk wat meer te kijken. Maar kan iemand me zeggen wat er gebeurt als de kandidaat tegen het einde van de quiz niét alle deelnemers naar huis heeft gestuurd? Hoeveel valt er dan te rapen?

En dan zijn er de series. Momenteel volg ik Prison Break, House M.D., Nip/Tuck, Lost, My Name is Earl, Arrested Development, The Impressionists en zo af en toe nog eens The Simpsons, CSI en Friends. De videorecorder draait dan ook lustig. En nu weer aan het werk. Lesvoorbereidingen schrijven.

Acties

Information

3 responses

14 08 2006
SveN

Uiteraard lees ik nog ongeveer 1 boek per anderhalve week – onlangs zelfs het 500e sinds ik beginnen tellen ben in 1994. Maar voorlopig geen aanraders…

14 09 2006
lieselot

Worden er dan nog boeken gelezen?

15 09 2006
AnnaStesia

Stanley zijt ge nog vergeten!

Geef een reactie

