Iedereen op TV!

24 09 2006

Deze week kunnen we in het één-spelprogramma Vriend of Vijand aanschouwen hoe de lieve Katrien een smak geld mee naar huis neemt (of toch niet?). Dat ik dus in mijn omgeving meer en meer concurrenten aantreft in de strijd om een gastoptreden in een televisieprogramma, maakt het allemaal nog wat leuker.

Een tussenstand:
Ikzelf: De Pappenheimers, Quix en binnenkort 1&70. En als 15-jarige verscheen ik ook een keer in een programma over klassieke muziek. Met Koen Crucke. Ahum en nu zwijgen we daarover.
Jan: De Kortste Quiz en het beginfilmpje van Man Bijt Hond (toch 9 maand lang elke dag op tv!)
Lode: geïnterview in het VTM-journaal
Mijn moedertje: De Pappenheimers, Blokken, Herexamen, De Canvascrack en twee seizoenen van Jan Publiek.
Boris: Zo vader, zo zoon (als valse zoon), Schuif af! (1989)

Ongetwijfeld ben ik er nog enkele vergeten en vul ik dit rubriekje binnenkort nog eens aan. Maar om anderen te stimuleren, hier toch enkele suggesties:
Thalia: Idool 2007
Cami en Katrien: The Block natuurlijk!
Ken en Karlien: Temptation Island.
Renzo: Het leven zoals het is – magistratuur.
Davy en Kristien: Babyboom uiteraard.
Henk en Annelies: Peking Express
Bart O.: De Zevende Dag?
Bart G.: De Heren Maken De Man
Mijn vader: 1 Jaar Gratis (delen hé, va!)
Ria, Peter, Nelly, Johan en Willy: Familieraad. Waarbij ons opa elke vraag verkeerd verstaat.
Kim: De Topmanager
Olivier, Mieke en Matthias: Supernanny. (Matthias is nochtans een brave jongen hoor!)
Arne: StarAcademy.
Brent: Witte Raven – Zeurpiet wordt werelverbeteraar

Ik zie ook een aflevering van Fata Morgana voor me, in Haaltert, waarbij Karel en schepen van jeugd Gina Verbestel samen een team vormen. Maar daarover later meer!

Acties

Information

4 responses

24 09 2006
moedertje

Herexamen was dan nog een kwis enkel voor BV’s :-)

En verder figuratie in de muziekvideo van Buscemi (bowlende danseres) en de wereldberoemde, (is niet overdreven, wordt zelfs beschreven in het laatste boek van Houellebecq) met prijzen overladen spot met het huilende kind in het warenhuis ter promotie van condooms (afkeurend kijkende klant)! En net niet goed genoeg om in beeld te komen in de “Da Vinci Code” maar stond wel op de set in Londen! Zou ik er geen beroep van maken?

24 09 2006
Ilse

Ik zat in Schalkse Ruiters!

27 09 2006
nel

gooi dat allemaal eens op het net moedertje! kunnen we ons geheugen eens opfrissen!

3 10 2006
Lode

Het was VRT godbetert!

Geef een reactie

