Random Thoughts (4)

5 10 2006

random-thoughts.jpgAxelle Red stopt met CD’s maken. Het is te zwaar werk. We moeten toch allemaal werken? Of zou ze binnen zijn? *** In Kortrijk zijn 400 mensen hun oproepingsbrief voor de verkiezingen kwijt. Waarschijnlijk weggegooid met al het verkiezingsdrukwerk dat hun brievenbus teistert. Hoe stom. *** Vandaag is de dag van de leerkracht. Is al elk jaar onopgemerkt voorbij gegaan. Zou dat dit jaar anders zijn? Alvast van de directeur een aanmoedigend mailtje gekregen. *** Hoe was Kreta, Boris en Sarah? *** Is Ria nu al verslaafd aan internet? *** Als ik nu al bijna in slaap val bij één film, hoe ga ik dan volgende week drie films per dag kunnen bekijken? *** De loodgieters hebben vandaag een reusachtig gat in mijn muur geslagen. Wie gaat dat repareren? En hoe goed gaat dat gebeuren? *** Prison Break is best wel spannend!***  *** Hoe komt het dat het biobrood van de nieuwe bakker tegenover mij zo saai smaakt? En is het normaal dat een (toch wel klein) ‘speldbrood’ 2,70 euro kost?*** Mijn oma is vorige week 76 geworden maar ze weet wie Admiral Freebee is. *** Leest u voor de verkiezingen nog mijn vlammend stukje over het Haalterts bestuur? Komt er morgen aan. ***

Acties

Information

One response

7 10 2006
gerda

En wat zou Jelle gedacht hebben over de nieuwe CD van Bonnie “Prince” Billy en zou hij uitgekeken hebben naar het komende concert van Catpower in de AB?

Geef een reactie

