Ter Zzzzzzake

23 11 2006

Regelmatig laat ik het duidingsprogramma Ter Zake als achtergrondgeluid fungeren. Dat was ook vandaag het geval, toen de discussie om de uitslag van de Nederlandse verkiezingen draaide. Sigfried Bracke had Patrick Dewael en Willy Claes te gast. Nu wil ik echt geïnteresseerd zijn in politiek en de wereld om me heen, maar djeezes wat was dit saaaaaaaaaaai! Ik wil mijn eigen interesse niet als de norm opvoeren, maar ik vraag me toch af hoeveel kijkers nog geboeid kunnen luisteren naar dit slaapverwekkende gedoe. Van een nicheprogramma gesproken. Voor slapelozen: dit programma wordt de hele nacht herhaald.


Acties

Information

Geef een reactie

