O Chabot!

21 12 2006

chabot.jpgMomenteel zit ik weer in een fase waarin het programma De Slimste Mens ter Wereld verheerlijk – wat zit het toch goed in elkaar. Daarin heeft de Nederlandse schrijver Bart Chabot – die de Nederlandse versie van dit programma won – al voor enkele spannende momenten gezorgd. Maar potverdorie – zonder nu te veralgemenen – wat een irriterende, onuitstaanbare, hyperactieve Hollander is dit! Ik ben dat ook wat blij dat hij terug mag naar waar hij vandaan komt en ik neem me zelfs voor nooit een boek van hem te lezen! Ja, soms oordeel ik gewoon zoals de eerste beste tv-slaaf.

Acties

Information

One response

22 12 2006
slimmerik

9 keer heeft hij in Nederland in het programma gezeten. 9 keer!!!!!!!!!
9 keer naar die mens zijn zwaaiende wieken kijken moet een vorm van alternatieve straf zijn.
Enfin, we zijn ervan af.

Geef een reactie

