Wie is Roger Coppens?

25 01 2007

Wie is toch die brave man die nu aan het Haaltertse roer staat? Het Nieuwsblad vertelt het ons:

Leeftijd
60 jaar
Burgerlijke staat
Getrouwd met Godelieve Van Impe
Kinderen
Stiefzoon Patrick (39)
Woonplaats
Kerkskenhoek 60, 9450 Haaltert
Studies
Licentiaat Economische Wetenschappen
Professionele loopbaan
Senior accountmanager bij Dupont De Nemours in Mechelen tot brugpensioen (1970-2006)
Politieke loopbaan
1988-1994: kandidaat Centrum Lijst. Net niet verkozen in de gemeenteraad. OCMW-raadslid
1994-2006: gemeenteraadslid, OCMW-voorzitter
Mandaten
Geen
Inkomsten
Burgemeesterswedde
Favoriete tv-programma
Het nieuws, natuurdocumentaires, wielrennen
Favoriete boek
Ik heb veel gelezen; ik had alle boeken van het Davidsfonds. Nu heb te weinig tijd. Ik houd van romans
Favoriete film
Avonturenfilms
Hobby’s
Voorzitter van ornitologische vereniging ‘De ware vogelvrienden’
Favoriete muziek
Oude rock en country: Buddy Holly, Eddie Cochran, Willie Nelson
Favoriete sportploeg
Vroeger supporter van Lokeren en Club Brugge. Nu FC Kerksken
Favoriete politicus
Guy Verhofstadt, Marino Keulen en Willy Michiels
Sterke punten
Sociaalvoelend, luisterbereid. Ik neem altijd weloverwogen beslissingen
Zwakke punten
Ik heb de naam braaf te zijn en goedgelovig. Ik kan ook erg moeilijk delegeren; ik wil het allemaal graag zelf doen.

Lees hier een interview

Acties

Information

Geef een reactie

