Topweekend voor iedereen?

8 04 2007

Het was een topweekend voor de kust en dat is blijkbaar maar weer eens groot nieuws. Wel, ik ben het beu. De nieuwswaarde van dit bericht, dat ieder jaar wel een paar keer in het journaal zit is, is toch erg klein. De relevantie onbestaand. We krijgen toch ook niet te horen hoe de Hasseltse ijsjesverkopers het hebben gedaan dit weekend? Hoe ging het met de meubelcentra in Vlaams-Brabant? En hadden de badmatverkopers in Mechelen wat succes de voorbije dagen?

Acties

Information

2 responses

10 04 2007
Jo

En dan klagen ze vandaag dat ze door het topweekend geen personeel genoeg vinden! t Is ook nooit goed aan de kust!

12 04 2007
Sigrid

We weten allemaal wel dat het nieuws steeds oninterresanter wordt!
Ik woon een twintigtal km van de kust en waarom ze dat uitzenden is eigenlijk heel simpel! Aan de kust is tourisme heel belangrijk! Geen touristen, geen inkomten voor alle zelfstandigen daar. Maar ik zelf erger ik mij er ook elke keer weer aan. Ah ja, ik zie liever dat dan elke avond weer die doden in Irak te moeten zien.

Geef een reactie

