Gepamper: Storm over Lokeren

5 05 2007

Katleen & Geert hebben er een weekje langer moeten op wachten, maar vannacht is hun zoon Storm dan toch geboren, een broertje voor Tristan. Ik ben wel te vinden voor originele namen, al zijn er grenzen. Maar Storm vind ik geweldig. Wel wat jammer van de wel zeer Vlaamse familienaam die het geheel meteen een stukje minder exotisch laat klinken. Vergelijk maar met ‘Van Damme’ of ‘Verbruggen’ of zo.

U onlangs nog te gekke of net eenvoudig mooie namen op geboortekaartjes zien staan?

Acties

Information

4 responses

5 05 2007
dries

Mabelse spraakverwarring!
Onlangs een Mabel weten geboren worden. Toch even wennen… En spreek je dat dan uit als ‘Meebel’ of ‘Mabel’?

15 05 2007
Nina

Vrienden van me doopten hun kind onlangs ‘Valentina’. Ik kon er niets aan doen dat er beelden van een Russische tsarina door mijn hoofd schoten…

21 05 2007
stine

En wat denk je van Dean en Kane ???

4 03 2008
VALLEKEN

eergisteren kwam er een ‘Lente’ ter wereld …

Geef een reactie

