Meningen: Leterme

28 05 2007

Yves Leterme mag dan al heel vriendelijke, persoonlijke mailtjes terug gestuurd hebben naar alle mensen die hem enkele maanden geleden mochten laten weten waar ons bestuur fouten maakte, ik vind hem gewoon een eikel. Afgaande op onderstaande resultaten van de poll, zou de man niet meteen moeten hopen op een premierzitje, maar dit is dan ook verre van respresentatief.
Zou u voor Leterme stemmen, wetende dat hij kandidaat-premier is?

-Nee, ik kan zijn kop niet zijn en zijn gemekker irriteert me: 15%

-Nee, zijn politieke standpunten zijn de mijne niet: 28 %

-Nee, ik wil dat Verhofstadt premier blijft: 25%

-Misschien, afhankelijk van de alternatieven: 5%

-Ja, ik vind hem een goed politicus: 11%

-Ja, ik vind hem een sympathieke en toffe kerel: 0%

-Ja, want het is het enige waardige alternatief voor Verhofstadt: 16 %

 

 

Acties

Information

3 responses

29 05 2007
Margot

hihi
Ik vind hem ook een eikel en ben dus stiekem blij dat niemand aangeklikt heeft dat hij “een sympathieke en toffe kerel” is, hahahahaha!

29 05 2007
gerda

@Sven en @Margot:
De trukken van de foor
Ik heb hem (YLT dus) indertijd gemaild omdat hij er om vroeg, zeker niet omdat ik fan was van hem maar gewoon omdat ik nu eens mijn gedacht kon zeggen. Ik heb een mail teruggekregen van zijn medewerker, een tamelijk standaard briefje met een ietwat persoonlijke toets dat ze waarschijnlijk aanpassen aan de mail.. Dat was ook wat ik verawacht had, niet meer, niet minder…
Dezelfde dag krijg ik ’s avonds een mail van Leterme himself waarin hij schrijft dat mijn brief hem bijzonder aangegrepen heeft en dat hij er zeker aandacht gaat aan geven. Ik denk; hmm, wat moet ik hier van denken, commerciële trukken uitgedacht door een spindoctor of toch echt gemeend?
Ze maken je aan het twijfelen. Maar toen ik las dat hij een aantal mensen uitgenodigd had van mails die hem echt geraakt hadden en ik er niet bij was, wist ik het wel… Allemaal opgezet spel… Hoe kan je nu ooit één politicus ernstig nemen

7 06 2007
THeO

Heb hem net aan het werk gezien op tv. Idd een niet al te interessant type eigenlijk, maar ik vind wel dat hij echter overkomt dan vele andere politici

Geef een reactie

