Kweetni oe erg!!!

26 06 2007

emma.jpgik heb niet veel tijd, maar ik wil jullie toch even waarschuwen. Ignace heeft Emma ontvoerd!! Past op voor die gast, want zijn stoppen zijn echt doorgeslagen. Blijkbaar moet die kweetni hoe zot van Emma staan en is door jaloezie geknakt ofzo… Ik wilde met Ignace zijn moeder gaan praten of zij misschien wist waar Emma was of over hoe Ignace in elkaar steekt… lag ze daar dood. Echt mensen, ik heb nog nooit zoiets gezien. Dat was echt verschrikkelijk. Dan belt die zot ons om te zeggen dat we de politie er niet mogen bij betrekken of hij vermoord Emma!!!!! En om het helemaal getikt te maken wil hij het spel van Emma spelen. Met Emma zelf… en voor echt… Ik weet echt niet wat ik moet doen… ik wil de vrouw van mijn leven niet kwijt… Ik wil jullie waarschuwen voor Ignace, maar als iemand van jullie mij kan helpen… Dit is precies een film, maar ik zweer het jullie dat het echt is. Zo echt als de pijn en de angst in mijn hart…

Help ons! Maar geen politie aub!!

Kunt u nog volgen? Meer van deze ongelooflijk debiele zever op deze ridicule maar o zo populaire blog.  En het kan nog erger, op deze.

Ik heb me tot nu toe steeds kunnen bedwingen iets te schrijven over dit fenomeen: fictieve blogs die dus handelen over het leven van mensen die niet bestaan. Wat is de zin hiervan? En vooral: welke mens met gezond verstand, gaat hierin mee??? Ik vraag me ook af hoeveel men de vijftienjarigen betaalt die deze onzin schrijven? Is dit wat men cross-mediaal werken noemt? Ik vind het een onbegrijpelijk concept. En de mensen die op die verhalen reageren alsof ze echt zijn, zijn volgens mij wel echt meelijwekkend.

O ja, voor wie een kijkje nam op de blog: ik heb uiteraard een reactie achtergelaten over de flinke dt-fout in het artikel (die overigens gelukkig ook al iemand anders was opgevallen.) Zul je zien dat de pubers die deze blog bezoeken daar als vanouds zéér giftig zullen op reageren…

Acties

Information

8 responses

27 06 2007
Menck

Dergelijke blogs vangen dan nog eens 40, 50 tot zelfs 60 comments per log. Onbegrijpelijk. Heeft dat misschien te maken met de (jeugd)drang tot het vluchten uit de realiteit? De verleiding van de fantasie?
I don’t know, maar ik begrijp het al evenmin als jij, vrees ik.

28 06 2007
kaat

Laatste aflevering vanavond, ik denk dat we er vanaf zijn…

’t Is te zeggen, hopelijk blijft die blog niet verderleven…

Gewoon idioot.

28 06 2007
kaat
12 07 2007
tim

Als de mensen die zo’n blogs bekijken en reacties plaatsen dat tof vinden en opgaan in dat programma dan is dat hun zaak. Gij moet u daar niet mee moeien!
En je moet geen domme reacties schrijven voor onozelheid zoals dt fouten!

12 07 2007
gerda

Soms vraag ik me af of ik een afwijking heb, want kijk, dit zo’n reactie, dat vind ik nu plezant…

Meer van dat, Tim!

12 07 2007
gerda

Oja Tim, je moet eens klikken op de url hierboven, “ja-wij-haten-emma”, daar zal je je kunnen uitleven!

13 07 2007
nel

‘een onozelheid als dt fouten’ wie maaldt daar nu om?!!

14 07 2007
Sven

Wat misschien nog triestiger is, is dat deze Tim een vrt-medewerker is, zoals ik aan zijn mailadres zie!

Geef een reactie

