USA: dag 10

20 07 2007

We zijn in Las Vegas. Zo nep en lachwekkend en kitscherig als we dachten. Je kijkt je ogen uit. Dit is een speeltuin voor volwassenen. Maar ook hier; heet heet heet. 40 grqden ongeveer. Je vraagt je af hoe hier het dagelijks leven verloopt. Waanzinnig ook hoe in het midden van het grote niets zomaar een stad ligt. Triestig ook: als het leven je hier laat belanden, raak je hier niet makkelijk weg denk ik.

Straks zwemmen en gokken. Ik realiseer me dat deze vakantie me soms wat te actief is. Ik geniet immers vooral van de rustmomenten en de zwembaden. Maar ik ben blij jullie nog even op de hoogte gebracht te hebben. De volgende zes dagen trekken we naar nog meer natuurparken (oa Grand Canyon) . Veel groetjes.


Acties

Information

One response

21 07 2007
Boris

Hee broertje,

VIVA LAS VEGAS, en het was niet eens haar teen. Nog heel veel plezier.

Geef een reactie

