Random Thoughts (7)

3 08 2007

random-thoughts.jpgJetlag heb ik nooit begrepen. Maar ik word nu wel al twee opeenvolgende dagen pas rond de middag wakker, iets wat me anders nooit overkomt. Is dat het? *** Sofia Ferri, één van mijn fantastische oud-leerlingen, zal meespelen in een film! In Aanrijding in Moscou, een film uit de tweede ‘Faits Divers’-reeks, speelt ze de dochter van één van de hoofdrolspelers. Het wordt een romantische komedie met de geweldige Barbara Sarafian. Volgende week bezoek ik de set in Moscou. De Gentse wijk, voor alle duidelijkheid. *** Op het vliegtuig laten liggen: mijn pennenzak met daarin mijn USB-stick, het kabeltje om mijn fototoestel aan mijn laptop aan te sluiten, 30 euro en enkele stylo’s. Spijtig. De pennenzak was een geschenkje van twee jaar geleden van één van mijn leerlingen. Maar de schok zit hem vooral in het feit dat ik vrijwel nooit iets verlies en ik niet tegen deze verstoring van het universum kan. *** Vandaag mocht ik even proefkonijn zijn voor het nieuwe spelprogramma dat Caviar en Rob Vanoudenhoven ontwikkelen voor VTM. In Tijd is Geld spelen BV’s tegen of samen met onbekende mensen. Ik mocht Erik Van Looy spelen. Rob droeg sandalen. De VTM-afgevaardigde was een strenge meneer. *** Van Boris nu al mijn verjaardagscadeau gekregen, om zeker te zijn dat hij het niet zou vergeten. *** Ik ben jarig op 18 oktober. *** Ik heb nog niet gebarbecued dit jaar!! *** Bergman en Antonioni zijn beiden op dezelfde dag overleden. Een bizar toeval. Voor wie dat niets zegt: dat zou hetzelfde zijn als pakweg Spielberg en Coppola allebei op dezelfde dag zouden sterven in 2037. *** Interview met Marcel Vanthilt gelezen in de HUMO? Toffe mens, eens te meer vastgesteld. *** Katrien is weer op TV, in herhalingen van Vriend of Vijand. Nog te bekijken maandag om half 7. Voor alle duidelijkheid: de rode Katrien. Die echt veel geld wint. *** Gelukkige huwelijksverjaardag deze zomer aan Cami en Katrien (7 jaar), Marianne en Steven (2 jaar) en Renzo en Katrijn (1 jaar). ***  


Acties

Information

One response

4 08 2007
filosoof

Random reacties:

* Je bent ochtendmens af…

* Ben je met een naam als Sofia Ferri voorbestemd om actrice te worden… ?

* (Fijne mens) Frank Van Passel met veel plezieren en zelfrelativering in de rol van Walter Grootaerts… zegt dit wat over de pikorde in het kippenhok van de BV’s?

* Marcel VT inderdaad eveneens een fijne mens (en dat weten we niet enkel van TV, nietwaar?)… Bemoedigend, dat zijn er nu toch weeral twee in het tranendal van de BV’s…. (en Rob valt ook héél goed mee…) DRIE!

* Voor de muziekliefhebbers: te vergelijken met dat Mick Jagger en Paul Mccartney op dezelfde dag zouden overlijden..

* Geprobeerd te kijken naar Vriend of Vijand, maar hou het niet vol… sorry

* Verjaardagsgeschenk van Boris: moet ik daar uit afleiden dat hij mij dus wel vergeten is… (verjaardag volgende maand…)

* Blij dat er nog mensen zijn die elkaar graag zien.. Proficiat!

Geef een reactie

