Absoluut record

17 08 2007

Mijn bezoekcijfers swingen de pan uit de laatste dagen. Gisteren kwam zo’n 310 man even snuffelen. Een dag eerder 264. Wie is dat allemaal en waar komen ze vandaan?

En waarom reageren ze zo weinig en waarom doen ze niet mee aan de poll?

Maar kom, het valt niet te ontkennen dat het leuk is, zo’n cijfer. Volgende week zijn het er misschien weer maar 47 of zo.

Van de gelegenheid maar eens profiteren om mijn bizarre nevenprojectjes te promoten: na de Handen zijn er nu ook de Voeten.

Acties

Information

4 responses

17 08 2007
Outro

Misschien Belstat gebruiken of GoogleAnalytics :)

18 08 2007
oker

Ik ben één der 310 bezoekers, aangenaam. Ik kijk hier alleen eventjes rond.

22 08 2007
M.

Nu gij aan de voeten begint, kan ik misschien aan de thee?

30 08 2007
Daniel

310 bezoekers, die moet je verdienen, elke dag ;-)
Cijfers waar ik alleen maar kan van dromen, maar wat niet is kan nog komen.

Geef een reactie

