Allerlei nieuwtjes over allerlei mensen

1 09 2007

chirurg-pag1.jpgHenk is gecrasht met de motor en diende opgelapt te worden. Een goede afloop uiteindelijk, al dient hij het enkele weekjes rustig aan te doen terwijl allerlei verbanden hun werk doen. *** Mijn collega Vero ondergaat donderdag een gevaarlijke operatie en dat brengt toch een beetje ongerustheid met zich mee. Positief blijven natuurlijk. Als de operatie goed verloopt, is meteen ook alles opgelost. *** Lezer en blogger Herman b gaf me een goede tip i.v.m. de foto’s op deze blog. Die plakken nu niet meer aan de tekst, zoals voorheen. Dank Herman b! *** Brent organiseert vandaag een verjaardagsfestival in  Haaltert! *** Collega Tom hoopt de eerste schooldag te mogen meemaken, maar er is een kleine kans dat hij dan papa wordt en dus al meteen moet vervangen worden! *** Caroline en haar vriendin zitten bij de laatste 100 koppels die geselecteerd werden voor Peking Express. Volgens de productie was hun inschrijvingsbrief geweldig sterk en kreeg hij alle aandacht. 500 euro zal mij ten deel vallen als Caro de race wint, omdat het de leuke cartoons waren die hun brief lieten opvallen. En wie heeft die getekend?pekingexpress.jpg *** Johan is geslaagd voor het examen van rij-instructeur bij De Lijn en dat na amper enkele maanden in dienst te zijn. Een mooie nieuwe stap in zijn carrière. Zijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen typeren toch een beetje onze familie, terwijl ze tegelijkertijk ook een voorbeeld mogen wezen! Proficiat, Johan! *** Onze school heeft op de laatste nipper een nieuwe directeur gevonden! Welkom, Jan! *** Michèle heeft een poesbeest geadopteerd en het Vedet genoemd. *** Ook deze dame moet binnenkort onder het mes. Zal ze véél tijd hebben om te bloggen en die stapel dvd’s te bekijken die daar ligt te wachten *** Sven DH van de KUTsite zit momenteel op het filmfestival van Venetië en behalve de diefstal van zijn laptop, valt alles daar goed mee. Ik moet maar eens een jaartje loopbaanonderbreking nemen om ook zo eens wat aan Internationale Connecties te werken. *** En hebt u nog iets te melden?

Acties

Information

7 responses

1 09 2007
gerda

Ja, ik zit NU voor het raam op de elfde verdieping van een hotel in Rotterdam met een geweldig uitzicht op de skyline en de Maas.

2 09 2007
nel

What the f… zit jij in Rotterdam te doen?

3 09 2007
gerda

Nog rap voordat ik wielkes heb van mijn voeten profiteren….

Al had een hoe-heet-dat-ding-ook-alweer me gisteren goed uitgekomen…

3 09 2007
hermanb

Segway?

5 09 2007
gerda

Had dat ook geen Nederlandse naam?

Zie me daar al bollen….

http://www.segwayroller.com/pages/index.php?taal=nl

6 09 2007
kaat

Ik ga verhuizen.

24 09 2007
Niklas

Is die tip ook terug te vinden op Herman B z’n blog Godgeklaagd of moet ik hiervoor diep in mijn buidel tasten?

Geef een reactie

