Dicht bij het nieuws

4 09 2007

Een greep uit de actualiteit: 

*Steve Fosset is verdwenen in de Nevadawoestijn. Nu ik kan zeggen dat ik er geweest ben, schat ik zijn overlevingskansen laag in. Death Valley… 48°…

*Nic Balthazar wint prijzen. Ik heb de film Ben X al gezien. Er bestaan betere Vlaamse films dus de heisa begrijp ik echt niet. Maar toch, sterke prent hoor.

*Vandaag passeerde ik in Gent aan de straat waar amper een uur eerder een 14-jarige scholier neergestoken werd. Best shockerend.

*Brad Pitt werd ‘aangevallen’ door een fan. Dat hoorde ik gisteren al van Sven DH, die er bij was.

*De apothekerskrant (ja, dat bestaat ook) komt in handen van Roularta. Roularta Medica verstevigt aldus zijn leiderspositie in de medische pers. Ik lever elke week mijn bijdrage aan De Huisarts, maar voorlopig blijft mijn deel van de winst uit.

Amai, wat ben ik betrokken bij het nieuws!

Acties

Information

4 responses

5 09 2007
Daan

McEwen niet in Memorial Rik van Steenbergen

en ik ook niet.

9 09 2007
gerda

Hoe zou het eigenlijk zijn met Steve?

9 09 2007
Niklas

Je kan hem nu helpen zoeken via deze link.
(Google Earth)

9 09 2007
gerda

Waw dat lijkt me geweldig interessant en ik zou daar maar al te graag aan meewerken, maar dan heb ik eerste een dag nodig om de instructies te ontcijferen. Op het eerste zicht snap ik er niet veel van…
Even aan mijn broertje vragen…

Peter, help!!

Geef een reactie

