De grote provincieshow

14 09 2007

Vragen die ik me stel bij het kijken naar dit hallucinant spektakel:

*Heeft Garry Hagger het vet dat hij enkele jaren geleden liet wegzuigen tussen zijn derde en vierde kin, gerecupereerd? Of heeft hij zijn doktersrekening nooit betaald en heeft men het vet teruggeplaatst?¨
*Is Dana Winner van nature uit een geit of heeft ze daar een opleiding voor gevolgd?
*Kan Luc De Vos werkelijk iedereen beledigen zonder dat zo te laten klinken of zijn al zijn dubieuze toespelingen oprecht bedoeld?
*Is de producer een oud-scoutsleider die de padvinderssfeer naar televisie hoopt te kunnen vertalen of waren er toevallige geen medewerkers aanwezig met een iets minder belegen idee van televisiemaken?
*En welk ongetwijfeld duur marketingonderzoek heeft eigenlijk uitgewezen dat de gemiddelde Vlaamse tv-kijker de krakkemikkige jaren ’70 televisieshows wil zien heropleven?
*Is het nog nooit iemand opgevallen dat ‘de rosse van K3’ eigenlijk helemaal niet goed kan zingen???
*Wie gaat Evi Gruyaert eens flink onder haar voeten geven omdat ze sinds ze gebeiteld zit bij de VRT, geen fatsoenlijk Nederlands meer spreekt?
*Zou het toeval zijn dat het programma net eindigt wanneer in de meeste bejaardentehuizen elk oudje verondersteld wordt in bed te liggen of is het puur toevallig een ideale coma-opwekkende show?

Kortom: waarom?

dscn4977.jpg (*Zou Peter Van De Veire een pruik dragen of denkt hij als StuBrupresentator een zodanig trendsetter te kunnen zijn dat hij trots de dode marmot als kapsel herlanceert?)

Acties

Information

11 responses

14 09 2007
TheO

Alweer fijn om hier te lezen dat we niets missen. Bedankt voor het ‘uittesten’.

15 09 2007
Daniel

De ‘rosse’ van K3 heeft inderdaad niet echt een nachtegalenstem. Ze zit dan ook niet voor niets in de vakjury (sic) van Eurosong voor Kids.
Evy Gruyaert is de enige die met haar eigen moppen kan lachen. Overigens: het altijd maar proberen imiteren van Gerrit Callewaert uit Bavikhove, gaat op de duur stierlijk vervelen.
Ik dacht dat Gary Hagger 5 kinnen had, maar ik lees de boekskes al een tijdje niet meer.

15 09 2007
Margot

SveN, ik bedacht net hetzelfde gisteren over de rosse van K3.
En Peter Van de Veire heeft, zoals we dat hier zeggen, een “radiokop”.

15 09 2007
SveN

Ben jij nu de andere Margot of gewoon dezelfde M-go? ’t Is maar dat dat hier overzichtelijk en consequent blijft.

16 09 2007
Margot

Ik ben degene die soms eens filmtickets wint,
en gebruik altijd consequent mijn eigen naam.
Ik ben ook niet erg goed in zo’n uitgebreide stukken schrijven als mijn naamgenote -wiens naam blijkbaar niet eindigt op een -t –
en ik ben nog een beetje jonger dan jij.
In de hoop bij te dragen tot de overzichtelijkheid van je blogje :-)

17 09 2007
M-go

Ik ben de naamgenote van Margot. Qua uitspraak. Als je mijn naam schrijft dan doe je dat zonder-t achteraan, gezien mijn ouders dat zo hebben gewild en dat op die manier ook hebben doorgegeven op de registratiedienst der Geboortes…dinges, op ’t stadhuis. Als ik er mijn identiteitskaart bijneem zie ik ook Margo staan, ik geloof dus dat dat de enige naam is die samenhangt met mij als persoon.
Ik gebruik graag M-go, wat je, nu je frank valt, herkent van op de taplijsten van KSA. Ik dacht dat dat duidelijk was.

Margot, je moet Sven excuseren, hij is in de war.

17 09 2007
gerda

Ik ben nog niet mee wegens waarschijnlijk nog niet goed bij: is M-go dan de oudste of Margot of is M-go en margo gewoon dezelfde en wie is dan margot? En wie is dan de Margot die ik “ken” van vroeger (die met de woeste rode krullen?) en heeft die M-got die dan nog steeds of is dat dan gewoon een andere Margot en ken ik geen van de twee Margots of ken ik ze alletwee en sla ik de bal compleet mis en is M-go margot en Margo M-go??

17 09 2007
Niklas

Margo = M-go = mgodw = die woeste van vroeger met rood haar … maar krullen??

17 09 2007
M-go

Zal ik hier voor eens en voor altijd duidelijkheid scheppen, vooraleer iedereen in de war geraakt.
Het zit zo: Margo is Margo. Margo is M-go. Margot is iemand die Margo niet kent, M-go is iemand die Margot niet kent. Margo is de oudste. Margot is jonger dan Sven dus veel jonger dan M-go. Margo is even oud dan M-go.
Gerda kent Margo van vroeger, M-go met de woeste rode krullen, of zoals Niklas zegt, die woeste met rood haar, zonder krullen.
Of Gerda Margot kent dat weet M-go niet want Margo weet niet welke kennissen Gerda heeft. Sven kent Margo. En volgens haar eigen zeggen zou hij ook Margot moeten kennen want zij wint soms eens filmtickets.

18 09 2007
gerda

Ben ik nu de enige die vind dat er aan Peter VDV iets ontbreekt of iets teveel is, maar ik kan écht niet zeggen wat. Sinds zijn televisiedebuut (ik herinner me de naam niet meer van dat programma *Alzheimer zie je, ze zullen het eens moeten herhalen*) is hij volgens mij onder handen genomen door een zeer bekwame styliste en is hij wat alien-achtig geworden. Elke keer zit ik hem grondig te bestuderen (mankeert hij een bril, staat zijn neus omgekeerd, is de ene helft van zijn gezicht spiegelbeeld van zijn andere helft?) Hij is niet afzichtelijk, hij is niet lelijk, hij is alleen maar “eigenaardig”, hij is niet vrouw en niet man, iets engelachtigs, iets buitenaards, iets tussen mens en god (of wolf)., iets bizar, iets uitzonderlijks.. Hebt u dat nu ook?

21 09 2007
Daniel

@ Gerda: ik denk dat het aan het kapsel van PVDV ligt. Daar is écht iets mee, vind ik. Zou hij dat met opzet doen of weigert hij om zich door De Cliënt eens onder handen (haren) te laten nemen? Ik vraag me af hoe Peter zou staan met een echt kapsel van vlees en bloed, zoals wij.

Geef een reactie

