Jan Verheyen needs you

19 09 2007

Zin om eens in een slechte film te verschijnen? Voor de verfilming van Los, het boekje van de wat omhooggevallen auteur Tom Naegels, zoekt Jan Verheyen nog figuranten:

“Zin om te figureren in de nieuwe film van Jan Verheyen, een grappige film over serieuze zaken? Van half oktober tot eind november wordt de film Los, naar het boek van Tom Naegels, opgenomen in Antwerpen. De film wordt geproduceerd door MMG, bekend van o.a. Ben X, De Zaak Alzheimer en Windkracht 10. Los vertelt het verhaal van een jonge, progressieve journalist Tom die zich wil settelen met zijn vriendin maar uit evenwicht wordt gebracht door de beeldschone asielzoekster Nadia en het afscheid van zijn grootvader. Voor de film zijn wij op zoek naar enthousiaste figuranten, zowel jongens als meisjes, mannen en vrouwen van allerlei nationaliteiten en leeftijden. Grijp je kans en stuur zo snel mogelijk je gegevens (naam, adres, telefoon, gsm, geboortedatum, email) en een recente foto naar figuratie@mmg.be (subject: LOS figuratie) of MMG, t.a.v. LOS figuratie, Fabrieksstraat 43, 1930 Zaventem. “

Acties

Information

6 responses

20 09 2007
gerda

En vergoeding?
Ik schat 35 tot 50 eur/dag en eeuwige roem!

20 09 2007
nel

@gerda,
Van vergoeding gesproken: een vriend van thomas ging naar die opname voor radio donna in Bredene, eerder dit jaar, vooral gelokt door die €50,00 vergoeding. Wel, hij wacht er nog altijd op, enkel een lousy drankje hebben ze gekregen!

20 09 2007
gerda

Awel, daar zal ik eens direct werk van maken se! ’t Waren zeker weer stagiars!

29 09 2007
tom naegels fan

Ik vind Tom Naegels toch niet zo slecht, ttz, ik ken enkel zijn columns in De Standaard en die lees ik wel graag.

29 09 2007
sven

Oh, maar daar ben ik het mee eens. Alleen vind ik zijn boeken echt niemendalletjes en als hij zich op tv vertoont, meet hij zichzelf een veel te grote sérieux aan.

27 08 2008
Nathalie Dirix

Kunt u me de contactifo van Jan Verheyen bezorgen?
Alvast bedankt,
Nathalie Dirix

Geef een reactie

