En nu?

18 10 2007

“Van alles heeft de tijd ons wel geleerd dat je je nooit moet laten bedotten door het aanschijn der dingen, dat uiteindelijk alles tegenvalt, voorbijgaat, vergeten wordt.” (R. Giphart)

30_happens.jpg

 

oei pff uw tijd gaat nu in zucht amai waw nee nee! nééééééééééé oké alé dan de nooduitgang bevindt zich links van u shit zeg dju snik ochot miljaarde eindelijk? please no grr bwaark lekker awoert zie handleiding voor gebruik ay caramba okelidokeli gruwelijk boehoehoe SveN kan het nie aan fuck 30 héhéhé moest verboden worden de pot op paniek de derde ronde is kweetnie de derde ronde is gevaar! 30 rocks nen dag gelijk nen anderen als we maar gezond zijn 11 uur en nog gene patat geschild santé olé olé doe je mee de grote oversteek bloemen noch kransen in case i don’t see ya good afternoon, good evening and good night …

Herlees vooral mijn verzuchtingen: ‘3, 13 of 30?


Acties

Information

14 responses

18 10 2007
super4004

een gelukkige verjaardag gewenst.
nee inderdaad, wij kennen elkaar niet, ik werd door verweze door uw ma.
maar ik ga hier zeker nog eens komen nu ik ontdekt heb dat u de bezielener bent van de kutsite.
alvast een zeer gelukkige verjaardag gewenst, 30 worden is wel eens plezant… (? :-) )

18 10 2007
Pierre du coin

Beste Sven, laten we elkaar geen Liesbeth noemen. 30 worden op zich is niet plezant. Het is veruit mijn meest miserabele verjaardag (van de 33) geweest. Mee door het feit dat ik er vooral maanden op voorhand over aan het denken was. Anders dan bij gewone verjaardagen waar je ook naar toeleeft (feestje, kaartjes, cadeaus, vrienden zien) verziekt dat de dag wel. Ik maakte me ook dezelfde bedenkingen over speeltijden die al dan niet gedaan zijn, binnen de lijnen kleuren. De neiging tot foftelefoontjes heb ik al onderdrukt maar het tuten en zwaaien vanuit de auto blijft wel een klassieker.
In ieder geval, toch een prettige verjaardag en binnen een paar dagen kan je weer gewoon je eigen ding verder doen zonder al die hersenspinsels.

18 10 2007
nel

(tweede poging…)
Beste Sven,
Wij wensen je een héél gelukkige verjaardag!!
vanwege peter, thomas en nel

18 10 2007
tomlievens

Goedemorgen,

Ik ben via Gerda op jouw blog verzeilt geraakt. Dus ook van mijnentwege een goede rit op tram 3 toegewenst.

Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

18 10 2007
Annemie

Via Gerdernissen hier aanbeland! Van harte een Gelukkige Verjaardag gewenst! :)
Oh toeval…gisteren was mijn dochter aan de beurt!
Maak er een mooie dag van,
Annemie

18 10 2007
Elke

Dit jaar geen kaartje, helaas!
Proficiat met je verjaardag,
Dikke kussen, Elke

18 10 2007
osahi

Proficiat! Vanaf nu ben je officeel nen ouwen bok voor mij :)

18 10 2007
blanche

En nu ?
Genieten van je vierde decade !
Tussen 30 en 40 is echt wel de fleur van het leven.
De jonge mensen vinden je nog jong en de ouderen vinden je al wijs. Je hoort echt overal thuis.
Je moeder vraagt reacties als verjaardagscadeau, helaas zal je die zelf moeten uitlokken. Maar dan zou je een paar ingrepen moeten doen en dan zou verantwoord tijdverlies misschien minder verantwoord zijn. Gewoon voortdoen dus en je verjaardag vieren.

18 10 2007
D.V.

Hey Sven proficiat kerel en veel groetjes!

18 10 2007
TheO

Gefeliciteerd met die dertigste!

18 10 2007
Kimberley, Gianni en Shauni

Hey Sven, dat moeten we dit weekend vieren in de Cocorico of de Carré jui feesten lijk de beesten!

(of gewoon met een filmpje voor de buis?)
(L & J xxx)

20 10 2007
Daniel

Hallo Sven,

Gerda heeft me mooi omgeleid om je hier een sublieme en onvergetelijke verjaardag te wensen!
Welkom in de club van 30. Nog een paar jaar en ik zit op tram 4.
Doe de groeten aan je mama van MELANCHOLIA!

23 10 2007
Menck

Véél te laat, maar ik heb een geldig (pc-)excuus. Alsnog proficiat, Sven!

28 10 2007
Niklas

Ik wist dat we van hetzelfde jaar waren maar niet van dezelfde week! Je bent dus 6 dagan na mij op tram 3 gesprongen, geniet van de rit!

Geef een reactie

