De gepensioneerde SveN

25 10 2007

Voor alle dromers en fantasten: reizen door de tijd zal binnen afzienbare tijd geen probleem meer zijn. Het bewijs werd me vandaag geleverd. Ik kreeg immers een brief uit de toekomst!

Het was even schrikken toen  ik mijn brievenbus opende. Er zat een brief met als geadresseerde uiteraard mezelf; en als afzender… ook mezelf. Al slaapwandelend mezelf nog een late verjaardagskaart gestuurd? Nee, de brief bleek verstuurd in 2042, door niemand minder dan de gepensioneerde SveN! Die is zo vriendelijk me even te laten weten dat ik van een geweldig pensioen zal kunnen genieten. Sympathiek, maar waarom liet hij me eigenlijk niet gewoon een winnende combinatie van lottocijfers weten? En hoe komt het dat mijn handschrift in de loop der jaren zo veranderd zal zijn?

brief.jpg

Heel bizar dus. Ik zou mezelf nooit zo’n ridicule brief sturen, eerder een mail denk ik. Ik zou mezelf ook nooit bedanken. Ik betwijfel dus of deze brief echt is. En dat één bepaalde bank zo vaak vermeld wordt, vind ik ook al opmerkelijk.  Maar toch fijn om te weten dat communiceren over de tijd heen, ooit mogelijk zal zijn. Spijtig dat de gepensioneerde Sven geen adres naliet om iets terug te schrijven! Maar als hij deze blog leest mag hij altijd reageren.

 

.

Acties

Information

One response

25 10 2007
Christophe

Leuke brief toch

Geef een reactie

