Iedereen blokt!

29 10 2007

blokken.jpgNu de opnames voor Blokken dichterbij komen, krijg ik zo hier en daar te horen: ‘ach zo, je moet die of die eens contacteren, die heeft ook al eens deelgenomen!’. Maar dat is niet nodig, mijn eigen moeder heeft zelfs al eens keer meegespeeld, dus ervaring genoeg. En dan nog… alsof er zoveel tips te geven vallen.

Maar dat deed me zo eens stilstaan bij het aantal mensen dat ooit al meegespeeld heeft in dit populaire spelletje. Blokken bestaat zo’n 13 jaar en laat ons aannemen dat er gemiddeld 7 kandidaten per week meespelen. Dat doet vermoeden dat er al tussen de 4000 en 4200 mensen aan deelnamen . Dat is niet zo’n gigantisch aantal op nationaal niveau, maar het riep wel de bedenking op dat iedereen misschien wel iemand kent die al aan Blokken heeft deelgenomen.

Ik zelf ken er momenteel 3: een klasgenote, een collega van een andere school en mijn moeder dus. En u? Hoeveel kent u er? Laat hier weten wie en vul ook de nieuwe poll in!

Acties

Information

5 responses

29 10 2007
Simon

Hahahaha
Ben Crabbé heeft zonet – terwijl hij weer in optima forma was wat betreft betweterigheid – een grote fout gemaakt en men heeft hem daar zelfs direct op gewezen! Hij zei ‘een ovaria is een eierstok’ terwijl het enkelvoud natuurlijk ovarium is…
ha dat doet deugd

29 10 2007
eenfan

Hoe is dat eigenlijk afgelopen met het VTM verhaal één tegen honderd? Ineens was dat van het scherm verdwenen, zonder veel uitleg.

29 10 2007
blanche

Ik ken geen enkele mens die aan een tv spelletje heeft meegedaan. Maar als jij hier nu eens zou meedelen wanneer jij wordt uitgezonden, dan zou ik daar naar kijken en dan zou ik achteraf kunnen zeggen dat ik virtueel iemand ken die geblokt heeft. Of zo…..

29 10 2007
Menck

Ik heb, al een behoorlijke tijd geleden, eens een schoolmakker zien meeblokken. Hij heeft het twee rondes uitgehouden.

30 10 2007
Daniel

Ik ken persoonlijk niet één Blokker. Wel heb ik ooit nog eens tijdens mijn Wonderjaren deelgenomen aan Waagstuk op VTM. In de finaleronde stootte ik per ongeluk op de beste kwisser van België.

Geef een reactie

