Random Thoughts (8)

9 11 2007

random-thoughts.jpgVerbazingwekkend, maar er zijn kinderen die The Pixies kennen en daar spreekbeurten over houden. Heerlijk. *** Ik vond Steven Feys al te grotesk om waar te kunnen zijn.  Blijkbaar klopt dat ook. *** Zelfs na dagenlang niets posten, blijft deze blog veel bezoekers trekken. *** Ik beken dat ik eigenlijk nog atijd niet weet hoe en waar je RSS kan gebruiken. *** Er bestaan toch nog altijd mensen die niet beseffen dat ze echt enkel en alleen over zichzelf praten. Kunnen die niet gewoon gaan bloggen om zichzelf te promoten? *** In Gent is zowat in elke straat een apotheker, maar geen enkele ervan is over de middag open. *** Veel heisa om Annelies Rutten, eigenlijk gewoon een onbekende waarvan iedereen doet alsof ze een BV is. *** Ik zie mijn directeur ongeveer een kwartier per week. Is dat voldoende? *** Mijn moeder ontdekte pas dinsdag dat ze nog in zomeruur leefde. Ze lijkt soms echt een sitcomfiguurtje. *** De Vlaming blijft modaliteit blijkbaar stimuleren door massaal naar een zeer banale Vlaamse film te gaan kijken. Fuck Jan Verheyen! *** Mijn vaste poetsvrouw op school heeft ontslag heeft genomen en dat vind ik gezien de goede verstandhouding toch wel een beetje jammer.*** Terwijl ik onlangs nog overtuigd was van mijn correcte vergaderhouding, merkte een collega op dat het toch niet zo beleefd is tijdens iemands uitleg op een vergadering de hand op te steken om te reageren. *** Mijn leerlingen vinden de leuk bedachte namen van personages uit Kiekeboestrips blijkbaar even grappig als ikzelf destijds. *** In Kinepolis lijkt niemand zich aan het nieuwe kies-je-plaats-vooraf-systeem te houden en gaat iedereen zitten waar-ie wil. Omdat ironisch te onderstrepen, zat er deze week een bejaarde dame op de plaats die ik vooraf gereserveerd had. In een zaal met 400 zitjes waarvan 5 bezet. Wie speelt met mijn voeten? *** De serie Rome gebruiken voor een les over Julius Caesar? Geweldig idee. Wat een educatieve en bij nader inzien ook wel erg bloederige serie. Zouden de kleine meisjes van mijn klas veel gezien hebben terwijl ze tussen hun vingers door keken? *** Op dinsdag maar een halve dag moeten werken, betekent mentaal/psychologisch veel meer dan op een woensdag, zo stelde ik nog maar eens vast. *** Geweldige boeken hou je beter uit de buurt als je wel eens om 4u in de ochtend wakker wordt. Want van opnieuw gaan slapen komt dan niet veel meer in huis. *** Ik ben enkele liedjes op mijn MP3-speler flink beu. Geen idee hoe ze er af te halen. En vandaag kreeg ik de beamer maar niet in werking. Nog  veel werk aan de winkel als we allemaal mee willen. Nochtans had mijn 75-jarige oma het vorige week wel over downloaden. ***

Acties

Information

5 responses

10 11 2007
Daniel

Gelukkig is Annelies Rutten geen ‘babe’ en wil ze die rol ook niet spelen. Op die manier hebben sinistere figuren als Ilse Beyers van Dag Allemaal er tenminste geen kluif aan.

10 11 2007
gerda

Ik vind Annelies wel een knappe bescheiden vrouw, maar ja, BV? Troost je met de gedachte dat er zoveel onbenullen BV zijn, dus waarom niet eens een verstandiger vrouw.

Verder echter: doe mij maar de professor, Eva Brems, wat een vrouw! Mooi, stralend, sympathiek, warm, intellligent, grappig, en daarbij niet eens wereldvreemd. (Dat laatste kan van mij niet altijd gezegd worden – al de rest wel natuurlijk *grijns*). Een waardig kandidaat lid voor onze “orde van de douchekapjes”.

Misschien moet je je leerlingen ook eens naar “The Tudors” laten kijken, Soap van de bovenste plank, ik begrijp niet dat niet meer mensen hun geschiedenis kennen, ze levert de beste scenario’s voor afleveringen van “Thuis” en “Familie”.

Ik heb over al de rest ook nog wel wat te zeggen (of wat had je gedacht), maar ik zal dat misschien beter op mijn eigen blog doen!

10 11 2007
Menck

Mevrouw Rutten vond ik bovenal een sympathieke verschijning zonder kapsones. Daar mogen ze er wel meer van op mijn scherm gooien.
En hey, zelfs mijn 74-jarige moedertje waagt zich al wel eens in de virtuele wereld.

12 11 2007
gekiekt

Je blog gevonden naar aanleiding van de spreekbeurten over The Pixies.
Ik ben mijn kinderen (5, 3 en 1 jaar oud) al aan het brainwashen met The Smiths, Einstürzende Neubauten en vooral They Might Be Giants. Binnen enkele jaren daarover dus ook spreekbeurten hopelijk.

18 11 2007
Koen

Ik zie mijn baas NOOIT! Is dat voldoende?

Geef een reactie

