Verantwoord Tijdverlies verkozen tot blog van het jaar!

12 12 2007

Bloemen en champagne! Verantwoord Tijdverlies, de blog waar ik nu al bijna twee jaar lang al mijn schrijfdwang in uitwerk (de laatste tijd echt wat te weinig, ik weet het), werd verkozen tot blog van het jaar.

Dit in een door mezelf georganiseerde poll waarbij u kon kiezen tussen deze blog en ‘een andere blog’. Met meer dan 70% van de stemmen kunnen we zelfs spreken van een grandioze overwinning!

Als blog van het jaar kies ik voor…

Verantwoord Tijdverlies | 72% (81/112):
een andere blog! | 28% (31/112):

Ik bedank dan ook van harte alle lezers, sympathisanten en bevriende bloggers die mijn bezoekcijfers en reactiepeil hoog houden. Ik zal u allen persoonlijk bedanken op een door mezelf georganiseerde happening. Op het programma:

  • 14.00u verwelkoming door mezelf en van mezelf.
    ontvangst met champagne.
  • 14.30u toelichting van de verkiezing: wat zijn de criteria waaraan een blog moet voldoen om in aanmerking te komen voor de titel ‘blog van het jaar’en vaststellingen uit een blogonderzoek. Door dhr SDS, zelfverklaard blogcriticus.
  • 15.45u belichting van het bloglandschap met een ode aan allerlei goede en ondergewaarde blogs. Gevolgd door een groepsbespotting van een aantal minder sympathieke bloggers.
  • 16.30u ‘Het beste uit Verantwoord Tijdverlies’. Mijn vroegere buren, David DeHenauw, Regi Penxten, Murielle Scherre, Eddy Wally en Goedele komen de stukjes voorlezen waarin zijzelf beledigd werden. Speciale eregast: Hans Bourlon, die een taart naar mezelf mag gooien als payback.
  • 17.30u pauze
  • 17.45u ‘Achter de schermen van Verantwoord Tijdverlies’. Bloopers, deleted scenes, audio-commentaar van de maker.
  • 18.00u Huldiging van de meest fanatieke en trouwe reageerder. Zo krijgt u mijn moeder ook eens te zien.
  • 18.10u Huldiging  van de meest trouwe lurker. Hoe dat bepaald zal worden, is nog af te wachten, dus dit programmapunt is dan ook onder voorbehoud. Stel alvast uw kandidatuur. Verder ook individuele bedanking van alle gekende lezers.
  • 18.20u buffet met hapjes, door onze huiskok Mr. delarue.
  • 19.30u prijsuitreiking en applaus, gevolgd door een toespraak waarin ik zal verklaren dat ik mijn eigen blog echt niet zo bijzonder vind en niet begrijp waarom jullie op mij gestemd hebben. Elke keer als ik lieg, zal er champagne bijgeschonken worden.
  • 20.00u slotwoord en bedanking door mezelf en van mezelf.
  • 22.15u feest! Tussen het dansen en zuipen door zal er gelegenheid zijn tot gastbloggen.

Iedereen van harte welkom! Tenzij u hierdoor een tegenzin hebt gekregen van prijsuitreikingen.

Na bevestiging van uw komst zal een team van blogologen en bloggers eerst een screening verrichten om te controleren of u nooit iets negatief over mezelf hebt geblogd of op Verantwoord Tijdverlies geen reacties hebt achtergelaten die niet overeenkomen met mijn mening.
Acties

Information

13 responses

12 12 2007
TheO

Proficiat! Maar je had nauwelijks noemenswaardige concurrenten natuurlijk.

12 12 2007
Koen

hèhèhè

ik stel ook voor dat er een medaille voor moed en zelfopoffering wordt uitgereikt aan de reageerder die hier het flinkst het deksel op de neus heeft gekregen…

12 12 2007
rottie

Geachte heer,

In het Sint Barbara college te Gent geef ik les aan de vijfdejaars. De voorbije weken hebben wij het in de actualiteitles gehad over multimedia, journalistiek en blogs.
Is het mogelijk dat ik met de klas langskom naar de prijsuitreiking. Ik ben zeker dat m’n leerlingen veel vragen hebben over de blog wereld en hoe u dit succes bereikt hebt. U lijkt me dan ook de perfecte persoon hen de geheimen “van het vak” uit te leggen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet.
Juffrouw Liese

12 12 2007
Serge van Ginderachter

Skitterend :-)

12 12 2007
Uw moeder

Svenneke, jongen toch, wat hebde da weer schoon geschreven!

12 12 2007
Fredegre

Wordt wel een lange zit, zo te zien. Het zal volgens mij meer dan één landgoed aan champagne vergen om dat te overleven. En Maarten zijn batterij zal ongetwijfeld niet lang genoeg meegaan om dat allemaal live te streamen. Tsss… Nog een grotere amateur dan die losers van Clickx, zeg.

12 12 2007
blanche

Waar en wanneer is da? Gaat er weer ambras zijn?
Waar moet ge uw kandidatuur indienen voor trouwe reageerder, wat zijn de criteria en wat kan je winnen? Ben ik te laat?
Toch gefeliciteerd dat ge in uw eentje al die andere blogs zover achter u hebt gelaten. Ze zijn nochtans met velen.

12 12 2007
Anoniem

ik heb opgevangen dat de Gentse flikken zullen aanwezig zijn om alle onrust in de kiem te smoren. Maar als je ambrasmakers nodig hebt…

12 12 2007
elinetje

proficiat! :-)

13 12 2007
tomlievens

Goedemorgen,

Zijn de hapjes en champagne ook gratis?

Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

13 12 2007
Deftige Dames

Geachte Heer,

Van harte proficiat met uw overwinning!

Wij hebben echter een prangende vraag: WELKE champagne wordt er geserveerd, want wij komen alleen maar als er BOLLIE is!

Graag zouden wij ook een suggestie doen: misschien kan u het feestprogramma uitbreiden met een marathonfilmvoorstelling van alle films die al op uw blog besproken werden.
Eventueel kan deze onderbroken worden door “Geletterde Mensen”: het voorlezen van al de boeken uit uw boekentips.

We kijken er al naar uit!

Met vriendelijke groeten,

Drie Deftige Dames (DDD)

14 12 2007
tomlievens

Goedemorgen,

Sven jongen, maak je geen zorgen voor mij hoeft het geen BOLLIE te zijn. Ik ben al lang tevreden als het voor niets!

Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

26 12 2007
Servaas

Heerlijk stukje! Met meer inhoud dan het eerste zicht doet vermoeden! Sommigen zouden eens flink tussen de regels moeten lezen.

Geef een reactie

