Niets ingekleed als iets

19 12 2007

Ik schrijf te weinig de laatste tijd. Niet dat ik zo begaan ben met het aantal bezoekers dat hier telkens teleurgesteld landt zonder verse lettersmulsels voorgeschoteld te krijgen – die kunnen ook andere blogs bezoeken, zoals deze of deze – maar vooral omdat ik gewoon graag schrijf en maar niets te vertellen heb. Mijn leven kabbelt rustig verder, zelfs al voelt één schooldag soms aan als twintig afleveringen van een soapserie na elkaar, inclusief gestolen boekentassen, leerlingen in het ziekenhuis en als vergadering vermomde recepties. Maar wie heeft wat aan de verslaggeving daarover? Daarnaast kan ik het als zoveelste over de interimregering hebben of illegaal gekapte kerstbomen, maar een essentie zou dat niet opleveren. Het alfabet der mensen vlot maar niet omdat de L zo vol zit met mensen die ik te lang niet gezien heb. En complete nonsens opvoeren, kan je maar één keer doen. Per week dan toch.

Dus leest u hier niets, ingekleed als iets. Klikt u nog wat in het rond? Lees gerust at random enkele van mijn oude artikels, hier, hier of hier.

Acties

Information

3 responses

20 12 2007
M-go

Ach ja SveN, er kan nu eenmaal niet elke dag iets heftigs of boeiends gebeuren waar je inspiratie uit kan halen om in een blogposting te gieten.
Zoals je het hier doet vind ik het best prima.
Deze posting is niet nietszeggend want je zegt dat je even niks weet om te zeggen. Dat zegt ons toch iets over je zin om te schrijven ook al ook al heb je in wezen niets te zeggen.
Gewoon voortdoen zoals je bezig bent.
En mocht je de L in je alfabet beu zijn, begin gewoon eerst even met de M en doe later verder met de L. Ik zeg maar iets.

21 12 2007
tomlievens

Goedemorgen.

Wat zegt U? Nonsens kan maar één keer per week? U gaat blogland over zich heen krijgen, beseft U dat wel? Negentig procent van de blogs staat dagelijks vol met nonsens! En dan ben ik noch aan de optimistische kant. Het is tenslotte Kerstmis. Det tijd van peis en vree.

Zalig Kerst Sven,

21 12 2007
AÏda

Sla er de WordPress blog top 100 eens op na, je kan er veel inspiratie opdoen.

http://www.nl.wordpress.com/

Geef een reactie

