Geen beste wensen

2 01 2008

2008.jpgGeen nieuwjaarswensen hier. Iedereen die me persoonlijk kent, heb ik al op één of andere manier mijn beste wensen overgebracht. Wie me niet kent, wil ik uiteraard wel het allerbeste wensen, maar eigenlijk is dat een beetje bizar want uiteindelijk bent u toch maar gewoon een lezer die ik niet ken. Mijn wensen zouden dus niet persoonlijk zijn en als gevolg daarvan ook niet erg gemeend. En aangezien ik het echt niets meer doe alleen omdat het gewoon zo hoort of omdat iedereen het doet, zal u, onbekende lezer, hier geen wensen vinden. Dat hoeft u niet erg te vinden.

Terugkijken op 2007 doe ik dan weer wel. Wat ik graag las en bekeek, vernam u al. Mijn filmtop komt er nog aan. Mijn muzieksmaak en -kennis is nog steeds zo beperkt dat er niets terug te blikken valt.

Ik ging wel naar Amerika (en ben nog steeds niet klaar met het aanvullen, verbeteren en vervolledigen van de verslagen daarvan). Ik ontdekte dat Kristin Scott Thomas echt was. Ik gaf een lezing en dat was vooral bijzonder omdat u er géén gaf . Ik verhuisde mijn blog naar hier. Ik werd oud en dacht weer veel na over wie ik ben en wat ik hier doe en wie alle anderen zijn en waarom. En ik zou dus ook kunnen stilstaan bij alles wat er niet gebeurde en wat ik niet bereikt heb, maar dat zou niets opleveren. Om er nog een stevige positieve draai aan te geven: ik deed mijn werk supergraag en tot genoegen van iedereen, ik zag mijn familie veel (en mijn vrienden te weinig) en ga nog altijd graag op in mijn hobby’s. Ik bleef gezond (op een angina na) en om een torenhoog cliché boven te halen: dat is toch het bijzonderste, niewaar?

Aan voornemens doe ik ook niet. Ik doe al elke dag mijn best een brave mens te zijn en hoef niet zo nodig te veranderen. Ik moet ook niet van vervelende gewoontes vanaf. Mezelf nieuwe initiatieven opleggen, is geen slecht idee, maar dan zou ik ze hier alleszins niet meedelen. Het enige dat wel erg zeker is, is dat ik in 2008 dan eindelijk deelneem aan Blokken (de vorige deelname ging niet door wegens ziekte). Daar krijgt u ten gepaste tijde wel bericht over.

Goed, dat was het voor het eerste stukje van 2008. Rest mij u enkel nog een heel gelukkig nie… ah shit, nu doe ik het toch bijna.

Acties

Information

6 responses

3 01 2008
Walter

Ik doe dan weer niet mee met de lijstjes en de nabeschouwingen van 2007.
“Wie boeit het wat ik gepresteerd heb in 2007”, denk ik dan maar. Dan lijkt me een : “Als het in 2008 maar minstens evengoed, zoniet beter, gaat…”, als on-liner misschien nog net… maar ’t is al te laat, het gaat ondertussen alweer over iets anders. :-P

3 01 2008
tomlievens

Goedemorgen,

Dat je niet aan voornemens doet kan ik alleen maar toejuichen. Voor diegenen die dat wel doen,als je wilt weten wat je het volgende jaar zeker niet zal doen dan hoef je alleen dat lijstje maar even te overlopen.

Vriendelijke groet van de Spaanders voor de Vlaanders

3 01 2008
M-go

Ahum.
Ken ik jou?
Ken ik je persoonlijk?
Ben ik een lezer van je blog?
Ben ik een onbekende lezer van je blog?
Heb je mij je beste wensen al overgebracht?
Heb je me op 1 of andere manier je beste wensen al overgebracht?
Neen, neen, neen.
How rude!
:-)

Desalniettemin: miJN bEstE wEnsEn!!

3 01 2008
Sven

o jawel Margo! Je mailbox al geleegd?

3 01 2008
Menck

[ironie-modus] Dan maak ik je evenmin mijn beste wensen over, Sven. [/ironie-modus]
;-)

4 01 2008
M-go

Ok SveN, ik heb niks gezegd.

Geef een reactie

