Changing money for people

4 01 2008

changing-money-for-people.jpgTer gelegenheid van het nieuwe jaar hebben mijn broer en ik onze tekenvaardigheden gecombineerd. Changing People for Objects neemt de cadeautjesgekte op de korrel: uiteindelijk is de jacht op een passend geschenk een absurde ruil van gunsten, geld en geschenken om dan uiteindelijk tevreden mensen te krijgen. Of is het omgekeerd?

Ik vond het resultaat – de mannekes zijn mijn werk, de objecten van Boris – zo geslaagd dat ik er hier graag even mee uitpak. Zoek er overigens geen betekenissen achter, de collage bestaat uit toevallig samengebrachte onderdelen, door Boris echter meesterlijk gesorteerd.

Acties

Information

4 responses

5 01 2008
Madame Commentatore

Ik vond het alvast het mooiste van al mijn geschenkjes!

(dat douchekapje mocht er ook zijn..)

5 01 2008
Deftige Dame Nel

Voorwaar een geschenkje om jaloers op te zijn!
En, dragen de heren hun witte sokken al?!

(Weet je dat ik – tot voor kort non believer- het douchekapje al vrijwel dagelijks gebruik?!)

7 01 2008
M-go

SveN, teken je je mannekes nog steeds van teen naar kop?

7 01 2008
elinetje

leuk gedaan! :)

Geef een reactie

