Hoe goed ken je SveN?

20 04 2008

Wie al eens door blogland wandelt, zal ontdekt hebben dat het quizzen-over-jezelf momenteel erg populair is. Trouwe Svenfans herinneren zich misschien nog dat ik hen meer dan 5 jaar geleden al uitdaagde on line deel te nemen aan een Svenquiz, zodat ik bij deze geenszins beschuldigd kan worden van meeloperij. Maar wat maakt het ook uit? Het is gewoon leuk en ik ben blij door enkele bloggers uit mijn blogroll herinnerd te worden aan een leukigheid waarmee ik mijn lezers kan uitdagen!

Het neemt amper tijd in beslag en kost weinig moeite: de Svenquiz.
Bedankt voor uw deelname!

Kent u ook Aïda, Menck, Osahi of Margogo?

Acties

Information

12 responses

20 04 2008
M-go

2 keer lichtjes geblunderd. Niet slecht, al zeg ik het zelf.

20 04 2008
guy

40 dedju, twee domme fouten (o.a. die verdome kut-url! :))

20 04 2008
blanche

Jamaar ja, punt com of punt be…..

20 04 2008
Poncherello

Bij deze ben ik een officiële Sven-kenner! Krijg ik daar nu een certificaat van?

20 04 2008
byeline

40, maar bij sommige net iets te vlug geweest. Ik had 60 moeten halen :P

20 04 2008
Daniel

Iemand moet de laatste zijn: 30. Ik kruip weg in een klein hoekje.

20 04 2008
Menck

60. ’t Kon beter, wegens zeker twee te-vlug-geantwoord-fouten.

20 04 2008
osahi

50, erdoor dus

21 04 2008
Anja

Eigenlijk had ik alle vragen juist, maar ik dacht dat er op z’n minst toch één strikvraag in zou zitten, ‘k moest toch één keer gokken, maar ‘k weet nog steeds niet welke nu de strikvraag is??

21 04 2008
SveN

nee, Anja, er zat geen schrikvraag in!
Je had de naam van de blog mis! Hoe is dat mogelijk!

23 04 2008
Daan

Hmm… heb 60 gehaald. Wist niet dat je moeder ook blogde…

4 12 2008
Sam

Ah, dit is leuk, had ik nog niet ontdekt!

Geef een reactie

