Slecht ingeschat

4 07 2008

Mei:
– Hoe gaat het met de studies?
– Pff, ramp. Ik bak er niets van. Mijn werk is afgekraakt door de jury. En ik had er zo hard aan gewerkt.
– Zie je de examens nog zitten?
– Bwaja zeker. Het zal zwaar worden. Ik weet nu al dat ik niet geslaagd zal zijn voor mijn werk. Dat is ook geen motivatie natuurlijk.

Juni:
– Ah, lang niets gehoord. Ben je aan het blokken? Hoe gaat het?
– Zwaar man, zwaar. Amai, ik zie het niet echt meer zitten. Ik vrees ervoor. Ik blok en ik blok maar de examens zijn echt moeilijk.

Juni (2):
– En, wat denk je?
– ’t Viel echt niet mee. Ik ben zeker van enkele herexamens. Spijtig wel, mijn vakantie verkl**t. Ik ben echt mijn motivatie kwijt. Pff, wat een problemen.

Juli:
– En? Weet je al iets?
– Geslaagd met onderscheiding.
– Ah?

Proficiat, broertje.


(Deus – The Architect)

Acties

Information

6 responses

5 07 2008
tijdtussendoor

Te weinig zelfvertrouwen misschien…:-)

5 07 2008
VALLEKEN

Of een echt ‘blokbeest’?!

5 07 2008
Margo

Tsss, en jij maar vanalles zitte bedenken om hem troostend op te vangen met al zijn herexamens. Shame on you Jens!
Maar evenzeer een dikke proficiat zenne!

6 07 2008
vandepotgerukte

Voor welk rijbewijs was het?

Was getekend

7 07 2008
Kris

Iedereen op het ergste voorbereiden levert het meest complimenten op ;)

10 07 2008
micheleeuw

Dikke proficiat ! Beter zo dan anders. ;-)

Geef een reactie

