Je hebt Geena en je hebt …Gina!

22 07 2008

De laatste weken duikt de zoekterm Gina Lisa steeds meer op in het lijstje van termen via dewelke mensen op deze blog terecht komen. ‘Analfabete Marginalen’ dacht ik telkens. Weten jullie nu nóg niet dat je de naam van Geena Lisa niet op die manier spelt? Ze komt nochtans meer dan genoeg op tv.

Daarnaast vroeg ik me af wat de populaire presentatrice dan wel had uitgevoerd dat ze plots zo massaal gegoogled werd. Was haar aura ontsnapt? Kreeg ze eigen talkshow op Vitaya? Was ze plots interessant geworden?

Niets van dit alles, zo blijkt. Die Analfabete Marginalen zijn lang zo analfabeet niet. Gina Lisa bestaat namelijk ook, zo stel ik nu vast. Als ik de P-Magazine eens wat vaker ter hand nam, zou ik misschien geweten hebben dat Gina Lisa Lohfink een Duits model is van wie recent een sekstape is ontdekt en wiens rol op het internet dus een stuk aanzienlijker is.

Heren, aan die sekstape kan ik u niet helpen, maar om uw bezoek aan deze blog niet helemaal voor niets te laten zijn, hier toch een kiekje van de betreffende Gina Lisa. Op alle gebied een verbeterde versie van ons Vlaamse tuttebelleke.

Acties

Information

3 responses

23 07 2008
vandepotgerukte

En ze steekt de handen nog uit mouwen ook! Enfin mouwen, U begrijpt wat ik bedoel.

Was getekend

24 07 2008
DD

Wat een serieuze borsteL!

25 07 2008
micheleeuw

Lange benen en klein (blond) kopje : zo moeten ze zijn zeker ?

Geef een reactie

