Mijn favoriete trein

30 07 2008

is een lege trein.

Acties

Information

5 responses

30 07 2008
Ella Guru

So damn’ right…

Zegt Ella die de laatste 2 weken voor haar vakantie tussen Gent en Brussel pendelt. (Denk: dagjesmensen. scouts. bejaarden. mentaal gehandicapten. familieclans.)

31 07 2008
micheleeuw

Gelukkig neem ik zelden de trein maar toen het nog moest heb ik ook vaak gevloekt op en gelachen met mijn medepassagiers. ;-)

31 07 2008
Margo

’t Gaat wel niet vooruit zo zonder treinbestuurder…

31 07 2008
Ella Guru

@Micheleeuw

Ondanks alles neem ik toch heel graag de trein, hoor. De trein, voor mij, dat is tijd voor mezelf. Ik lees een boek of de krant, schrijf een recensie, werk nog snel iets af…

Als ik eens dichtbij huis werk (en dus niet de trein moet nemen), kom ik amper toe aan de krant lezen. Laat staan wat anders.

1 08 2008
guy

hetzelfde scenario bij mij. sinds ik met de trein ga werken (nu een jaar) lees ik op weekdagen zo’n anderhalf uur meer per dag, wat ervoor zorgt dat ik veel meer boeken gelezen krijg. en zolang het niet te warm is denk ik er zelfs niet aan om me te ergeren aan medereizigers.
gisteren zat ik daarentegen in een hete, overvolle trein die in auschwitz-stijl gevuld was met 12-jarige scoutsmeisjes. de hel, of toch bijna

Geef een reactie

