De zoekende mens (3)

15 08 2008

De Vlaamse internetgebruiker heeft zich de voorbije maanden op deze blog vooral gemeld via erotisch getinte zoektermen, zo leren ons de statistieken. Dat levert een best wel grappig maar ook onsmakelijk lijstje op. Ik tracht me vooral niet voor te stellen wie dit intypt:

  • tetten Janine Bisschops
  • n@@kte cafébazin
  • gerty christoffels n**kt
  • chris lomme n**kt(!)
  • erotische verhalen van ann swartenbroeckx (die schreef ook heel wat scenario’s van FC De Kampioenen, dus wees gewaarschuwd)
  • sex in politiecombi genk (komt vaak terug, wat is daar toch aan de hand?)
  • schoolhoeren
  • n@@kt en nog eens n@@kt 
  • tienermeisje ingesmeerd met slagroom

Over BV’s schrijven, blijft ook heel wat lezers opleveren. Wat men van hen wil weten, blijkt vaak toch al algemeen bekend te zijn, zoals:

  • ignace crombé eikel
  • goedele liekens fake
  • vals eddie wally nummer
  • willy sommers wallen
  • evy gruyaert siliconen
  • betweterig mens geena lisa
  • vera dua ontucht (betrapt met een bedreigde diersoort in haar bed?)
  • dani klein hoer (da’s wel een beetje onbeleefd, hoor!)
  • Ook alle vroeger vermelde combinaties over het huwelijksleven van Yves Leterme blijven de revue passeren.

Het blijft me ook verbazen dat mensen zich tot zoekmachines wenden alsof het menselijke eigenschappen heeft. Heel wat idioten blijven vragen intypen of delen Google mee waar ze naar op zoek zijn.

  • welke architect bedoelt deus?
  • hoe laat is 12.35 am?
  • hoe oud is jelle cleymans?
  • wie is op dit moment de burgemeester van oostrozebeke? (vooral die ‘op dit moment’ vind ik als precisering van de zoekopdracht wel iets hebben)
  • wat is de familienaam van de kleindochter van eddy wally?
  • walter capiau zijn kleinzoon
  • in welke tv-serie kwam het woord gloeien
  • hoe gedraag ik me in een filmzaal? (dat boek zouden meer mensen moeten lezen)
  • hoe kennen david en victoria elkaar?
  • snelwegvrees, hoe kom je eraf?
  • strategiespel niet kopen maar op internet spelen
  • gebuisd op school en wat nu?
  • hoeveel mensen kennen Thatcher? (wie wil dat weten en vooral wie gaat er van uit dat daar een antwoord op te vinden is??)
  • doet DDT mee in de kampioenenfilm?
  • iets in vliegtuig laten liggen en dan???
  • hoe heet de dochter van marijke die …
  • ik zoek de beschrijving van hot marijke
  • uit welk land komt nicky vankets (moet dat niet zijn ‘van welke planeet?’)
  • kwis als de vraag fout is slijmen
  • waarom is ben x cultuur?
  • juiste naam blokjes aan de kassa (voor de geïnteresseerden: dat zijn ‘beurtbalkjes’)

En dan is er deze vraag: ‘wie is sven de schutter?’. Het zou mij wat paranoïde kunnen maken, al heeft die vraag mogelijk verband met de door een machtige zuster opgelegde censuur van deze blog. De vragensteller vond ten minste wel een antwoord op zijn vraag, want geen van andere gevraagde zaken kwam al aan bod op mijn blog.

Prijs voor de slechste spelling is voor ‘gemist aflever hingen van sara’.

Tenslotte zijn er altijd grappige combinaties waarvan je je afvraagt wat er achter zit of wat er precies bedoeld wordt:

  • een kassierster van supermarkt kerksken
  • dikke poetsvrouw
  • neger kiss and ride
  • foto’s goedkope snol
  • vrouwen met uitzonderlijk mooie voetjes
  • westvlaamse keukenverhaaltjes
  • grappige bezigheden voor gepensioneerden (geen idee, maar misschien vandaar die ‘naakte chris lomme’?)
  • en vooral deze is mysterieus: ’16-jarige slet mijn emailadres is…’  Jammer dat de zoekterm niet volledig wordt weergegeven, want ik had graag zelf opgezocht hoe men via deze zoekterm op mijn blog terechtkomt.

Meer zoektermlijstjes hier en hier

(met dank aan Jan voor het filmpje!)

Acties

Information

11 responses

16 08 2008
vandepotgerukte

Men zou voor minder kluizenaar worden.

Was getekend

16 08 2008
micheleeuw

Ik denk dat er geen zinnig antwoord op je vraag/vragen is …

16 08 2008
Jan

Door al die dingen hier op te sommen, ga je het effect enkel versterken: voor deze zoekterm sta je nu effectief op nr. 1, en wel met dit bericht. Wie weet wat voor een teleurstelling je veroorzaakt bij liefhebbers van ingesmeerde schoolhoeren?

16 08 2008
SveN

Wel Jan, laat ik dat maar niet erg vinden, dat het effect versterkt wordt. De zomer eist zijn tol wat betreft mijn bezoekcijfers en dus ben ik zelfs tevreden met bezoekers die hier eigenlijk niet vinden wat ze zoeken.

Bedankt voor het filmpje trouwens, zeer grappig.

16 08 2008
blanche

Och, bezoekers die onverichter zake weer afdruipen is minder lastig dan bezoekers die ongewenste rommel achterlaten.

16 08 2008
Alcyon

Kerksken is hier niet ver vandaan… Ik zal precies toch eens moeten gaan kijken naar die kassierster :-)

17 08 2008
Aïda

Vertel eens dat verhaal van die keer toen uw achterachternichteke bezwangerd werd door mijnheer pastoor en ze dan moest abortus doen of ze gingen haar wegsteken en haar kind afpakken maar toen kwam haar lesbo zuster die getrouwd was maar die haar vrouw dan met iemand anders er van door ging en zij dan op haar beurt die ander weer van haar ex-vrouw afgepakt heeft daar een stokje voor steken en zij heeft dat kind dan geadopteerd want ze stond eigenlijk al op de lijst voor adoptie maar dat ging dan niet door omdat ze lesbo was en eigenlijk in een vorig leven ook een paaldanseres die nog te doen gehad heeft met die bekende radiofiguur die ik nu niet durf vernoemen of ik heb een proces aan mijn been toen die altijd in die club kwam waar zij optrad want die wist toen nog niet dat hij homo was en zij lesbo maar die dan een ander lief in dezelfde parochie gevonden heeft die vroeger nog bevriend was met een vroeger schoolkameraadje van jou. Je weet wel. Vertel dat misschien eens.

Voor uw kijkcijfers natuurlijk hé

17 08 2008
Ronny

Leescijfers zal Aïda bedoelen.
Maar neen Aïda, het verhaal dat je vertelt is nog veel te spectaculair! De mensen willen blogs met de meest banale verhalen op over kakbroeken en uitstapjes naar de Macro en verbouwingen.

19 08 2008
Aïda

Meeste voorkomende zoekterm bij mij de laatste dagen is “VTM maakt Italiaanse droom”. Ik vrees het ergste.

17 10 2011
Boris

Dag Sven,

bij deze puur toevallig een verklaring, waar voor mezelf dan ook nog eens een verrassing mee gepaard ging. Maandagavond, Jasmine maakt een voorbeeld van haar mogelijk toekomstig kapsel door haar haren op een bepaalde manier vast te houden. Het was een kapsel met een soort van kuif, een beetje jaren 80. Dit zei ik dan ook en grappend voegde ik er aan toe dat ze net Gerty Christoffels was. Maar zoals ‘Gerty vroeger’ dan, ten tijde van de 3 wijzen of nog daarvoor. Misschien kan je het je voorstellen: met een kort jasje en en een pof broek, wijd van boven en smal vanonder. Dus wat google ik min of meer onbewust: “Gerty Christoffels vroeger”. De verrassing zat er voor mij in dat ik tussen de afbeeldingen een foto van onze oma, Metje Madeleine zag staan. Dat vond ik wel mooi mee met de tijd van onze oma, om met haar foto tussen alle afbeeldingen van het www te staan. Ik klik dus op die foto en stel vast dat ik hier op jouw blog terecht kom.
fijn he

18 10 2011
SveN

Dat ís leuk!
Meer zelfs, bijna al die afbeeldingen leiden naar deze blog!
Verantwoord Tijdverlies is omnipresent!

Geef een reactie

