1 september

1 09 2008

En… start! Gedaan met profiteren, gedaan met twee maand nietsen, de eerste schooldag maakt dat ik weer een volwaardig lid ben van de samenleving dat zijn dagelijkse boterham gaat verdienen.

Hoewel ik de voorbije weken ernstig en met graagte aan de voorbereiding van dit nieuwe schooljaar heb gewerkt, is deze eerste week toch een beetje een hindernis – lees: ik zie er een héél klein beetje tegenop. Er is veel werk. Héél veel werk, ’t is maar dat u het weet. En dan is er nog die belangrijke verjaardag binnen enkele dagen, dat filmfestival, die overvolle agenda, de broer die zijn laatste weken in België doorbrengt, de aankomende tv-verschijning, … Na weken rust, kalmte en tijd, lijkt het universum naar compensatie te streven door me een massaal kopzorgen en slapeloze nachten te willen bezorgen. Maar ik laat me niet kennen.

Een mooie start gewenst ook aan al die leerkrachten in de vriendenkring.

Acties

Information

2 responses

1 09 2008
Aïda

We kunnen over een paar mijlpalen spreken, dus.
Succes.

3 09 2008
Margo

Welcome back among the working people. Ik wens je heel veel lesgeefplezier en brave kinderen in uw klas dit jaar!

‘k Heb een lichte hekel aan Ben C. (leve Marcel!) maar ‘k kijk wel uit naar 1 aflevering.

Waar gaat Jens naartoe?

Geef een reactie

