Godverdomse Humo

23 09 2008

Ik vind dat al die Dag Allemaal- en Flairlezeressen die zich vandaag vergisten door een Humo mee te nemen in plaats van hun traditionele leesvoer, enkel en alleen omdat ze zo een gratis boek kregen dat ze toch nooit zullen lezen want ze lezen eigenlijk helemaal nooit een boek  – de laatste poging was Slaap van Annelies Verbeke toen die in De Slimste Mens ter Wereld zat want dat was toch een toffe – maar het is nu eenmaal gratis en Dimitri Verhulst dat is toch die schrijver van dat boek met die sanseveria op de cover, waarover veel gepraat wordt, maar dat ze ook al niet gelezen hebben,  – dat al die mensen dus – eerst een mini-examen moeten afleggen aan de toonbank van de dagbladhandel om te bewijzen dat ze eigenlijk wel trouwe Humolezers zijn en als ze geen minimum van 2 op 5 halen, moeten ze een Goedele nemen in plaats van een Humo.

Dan was er misschien nog een Humo voor mij over geweest.

Acties

Information

14 responses

23 09 2008
Aïda

Binnenkort te koop op diverse rommelmarkten wegens gekocht door die Dag Allemaal mensen die ook rommelmarkten aandoen.

Een godverdoms abonnement kan ook helpen.

23 09 2008
blanche

Stuur uw moeder naar tdeleisken. Ik heb nog wat voorraad gelaten. Goedele was wel uitverkocht. En, ge krijgt er punten bij voor op uw spaarkaart voor scherpe messen.

23 09 2008
Zita

Lief is ook naar den Delhaize moeten fietsen om er nog ene te kunnen bemachtigen. Met heel dat gedoe was er blijkbaar iets fout gelopen met de leveringen en waren er vanmorgen in ons dorp zelfs geen Humo’s in de krantenwinkel geleverd.

:-/

23 09 2008
nel

Bij mijn krantenboer waren er ook geen Humo’s geleverd.
Ik zeg je, iets gratis geven dat is altijd een slecht idee!

24 09 2008
treiner

gewoon blogjes lezen deze week

24 09 2008
vandepotgerukte

Sven, ik weet het is flauw van mij om dit te vertellen, maar ik ben er wel aangeraakt, dan nog wel van hier op mijn berg. Ik heb mijn verwerkster voor mijn kar gespannen en haar gevraagd om om deze morgen rond vier uur reeds voor de Oostakkerse krantenboer zijn deur te gaan liggen. En zie het wonder is geschied, ik heb hem en gij niet!

Als troost kan ik er U wel bij vermelden dat U hem eerder fysisch in handen kan hebben dan ik want voor eind volgende week komt hij hier niet aan.

Was getekend

24 09 2008
SveN

Ben intussen op het allerlaatste exemplaar gestoot in de GB aan de Dampoort. Met dank aan het eerder anderstalig publiek dat geen Humo koopt.

Oef.

24 09 2008
vandepotgerukte

U heeft hem nog veel eerder in handen dan we beiden gedacht hadden! Veel donker leesplezier.

Was getekend

24 09 2008
Jo

Hier in Brussel was t enige probleem dat de verkoopster maar niet kon geloven dat er een gratis boek bij zat :)

25 09 2008
micheleeuw

Hopelijk is het een mooi boek, na alle moeite … :-)

25 09 2008
SveN

Ik wou gewoon een Humo, boek of geen boek.

25 09 2008
Margo

Ik wil ook altijd gewoon een Humo, boek of geen boek.
Daarom heb ik al jaren een abonnement.
Mijn Humo zat dinsdagochtend schonekes in mijn brievenbus.
Mét boek en al.

28 09 2008
Daniel

Ik word hoorndol van die wekelijkse Humo-acties. Vroeger bestond dat allemaal niet. Nu is het knippen van kortingsbonnen een dagelijkse bezigheid geworden. Maar ze doen het allemaal hoor tegenwoordig. Knack op woensdag: idem dito. De Morgen, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad: van hetzelfde laken een broek.

3 10 2008
Margot

Ha! Ik wed dat ik de enige van je lezers ben die zou slagen voor én een Flair-test én een Dag Allemaal-test én een Humo-test aan de toonbank! Waarom doen ze dat niet echt?? Dat zou ik fantastisch vinden!!

Geef een reactie

