In de watten

5 10 2008

Vandaag is het, zelfs al is het zondag, dag van de leerkracht. Mijn collega’s en ik werden daarvoor vrijdag al flink in de bloemetjes en de taarten gezet.

Ja, die bloem ziet er verdacht gephotoshopt uit, maar ze is wel degelijk echt. Mijn leerlingen boden me verder allerlei zelfgemaakte cadeautjes aan (tot zelfs een versgeperst fruitsapje) en nadien trakteerden de ouders ons op een schitterend dessertbuffet. De doorsnee postbode of hartchirurg zie ik het nog niet overkomen. Leve mezelf!

Acties

Information

5 responses

5 10 2008
Veerle

Jullie hebben bliljkbaar genoten, en zo hoort het ook. Helemaal verdiend!

(op onze school was het, zoals gewoonlijk, kinnekloppen. Gelukkig schoof een leerling me een koetjesreep toe, wat me heel erg gesmaakt heeft.)

6 10 2008
vandepotgerukte

Worden dergelijke activiteiten dubbel betaald? Het is tenslotte zondag.

Was getekend

6 10 2008
Margo

Leve jij!

8 10 2008
micheleeuw

Als dat niet leuk is ! Geniet ervan want je hebt het zeker dubbel en dik verdient !

8 10 2008
SveN

En ook verdienD! :-) (ja, ik moet mijn beroep toch eer aandoen hé).

Geef een reactie

