Sven phone home

16 10 2008

Neen, gewaardeerde lezers, ik ben gisteren niet door een UFO opgezogen – hoewel het ergens wel zou steek houden dat dit toch niet mijn thuisplaneet is. Maar ondanks alle aankondigingen en voorspellingen heb ik geen E.T. gezien. Wél sprak een jongedame op straat me aan. Hoewel ze er vrij normaal uitzag, meldde ze me ‘vandaag buiten te blijven en mijn fototoestel klaar te houden, want er stonden spectaculaire zaken te gebeuren’. Ik glimlachte meelevend en zette mijn weg verder.

Mijn planeet is nog enkele dagen gewoon de cinema, vandaar de kalmte hier. De teller staat momenteel op 25, nog 8 te gaan. Beam Me Up!

Acties

Information

4 responses

17 10 2008
vandepotgerukte

Had ze nu nog plots al haar kleren uitgetrokken en zich centraal op het St Pietersplein opgesteld en gedeclameerd: “Aarde voor Mars, kom mij ophalen. Ik ben er klaar voor.” dan had U inderdaad een aantal spectaculaire kiekjes kunnen maken.

Was getekend

17 10 2008
Gerda

Wat een geluk dat je moeder je geleerd heeft je badmuts op te zetten.

17 10 2008
micheleeuw

Nu zal je nooit weten wat er zou gebeuren …

17 10 2008
Margo

Die madam weet zeker niet dat buitenaardsheid enkel gebeurt in het graan van Denderhoutem?

Geef een reactie

