Het ontbrekende zintuig

31 10 2008

Een zelfverklaarde helderziende vrouw moet uit een rijtje van 5 vermomde meisjes één bepaalde meisje halen. Ze kiest er na wat twijfelen iemand uit, het masker wordt afgezet.

Helderziende: (zucht van opluchting en knikt) ‘Altijd hetzelfde met mij, die onzekerheid, die twijfel. Altijd zoeken naar tekens, wat krijg ik door? Maar kijk, dan toch iedere keer weer, blijkt dat ik de gegevens juist interpreteer. Ik weet wat ik kan, ondanks al die twijfel is het dan toch keer op keer juist!’

Presentator: ‘Maar het is niét juist!

Helderziende: ‘Ah, ’t is niet juist?

Televisie van het allerlaagste allooi.

Het zesde zintuig, iedere donderdag op VTM, 20u40. Lachen of huilen?

Acties

Information

9 responses

1 11 2008
treiner

ik hoef niet eens te kijken om het gezien te hebben :-)

2 11 2008
Ruben

Lachen.

En nóg harder met de originele Amerikaanse versie, tot voor kort op Vitaya.

3 11 2008
micheleeuw

Ik negeer het volledig !

3 11 2008
Madame Commentatore

Je zesde zintuig of het programma?

4 11 2008
blanche

Ik heb dat ook, zo een zesde zintuig. Ik leg mijn hand op het blog van b.v. MC en dan voel ik welke reactie ze hier zal achterlaten. De tekens komen niet altijd even goed door zodat het kan gebeuren dat ik er niet juist op zit, maar dan zit ik er toch vlak naast. (en nu niet vragen op MC of op de reactie ?)

4 11 2008
Aïda

Strijk dat hier ligt!

4 11 2008
margo

Zouden die nu écht gewoon lopen gokken? (ge moet hier nie op antwoorden)

4 11 2008
TVverslaafde

lopen gokken? Nee, er was er zeker één bij die enkel boodschappen doorkreeg als ze op een stoel zat…

8 11 2008
Nadine

Haha, vreselijk programma!

Geef een reactie

