Gepamper: Berend

18 01 2009

berend_001De pauze van onbepaalde duur wordt even onderbroken: net in de week dat ik besluit het bloggen op een laag pitje te zetten (ondanks de hoogste bezoekcijfers in twee maanden), besloot ene Berend O. ter wereld te komen, als eerste zoontje van mijn goede vrienden Renzo en Katrijn. Dat verdient minstens een vermelding in deze populaire rubriek en ik doe dan ook graag de moeite de onderbreking even stop te zetten om ze vervolgens te hervatten. (En ze later deze week mogelijk nogmaals te onderbreken wanneer ook een ander koppel dat me dierbaar is aan gezinsuitbreiding doet.) Maar bij deze alvast mijn gelukwensen aan Renzo en Katrijn. Welkom, Berend!

Acties

Information

2 responses

18 01 2009
Aïda

Proficiat Renzo en Katrijn met Berend!

21 01 2009
Sylvianne

Sven , ik vind het fantastisch dat je een onderbreking neemt in je blogpauze voor een vermelding dat Renzo en Katrijn sinds zondagavond de trotse ouders zijn van een flinke zoon Berend .

Geef een reactie

