Wie nu weer naakt…?

25 01 2009

Elke blogger heeft het al ervaren, van die momenten waarop je bezoekersaantal bedroevend is (nochtans schrijven we eigenlijk enkel voor onszelf!) en je overweegt er dan maar de brui aan te geven.

Ik maak momenteel het omgekeerde mee. Even te druk en inspiratieloos, laste  ik een pauze in om dan vast te stellen dat mijn bezoekcijfers de laatste weken en maanden niet zo hoog geweest zijn.

Het zal nochtans niet aan de kwaliteit van mijn schrijfwerk of de diversiteit van mijn onderwerpen liggen. Zowat een jaar geleden werd op deze blog (in een reactie van een lezer dan nog wel) één keer de naam van een momenteel overal opduikende Vlaamse actrice vermeld. Een pak volk wil haar graag ontkleed zien, zo blijkt. Jammer, beste geïnteresseerden, dit buikje is het enige stukje naakt dat ik u kan aanbieden. Niettemin veel aanschouwingsgenot.

neuville

Acties

Information

14 responses

25 01 2009
blanche

Wat doet Willy Michiels tussen al die naakte Maaikes en andere al dan niet grappige naakte dames?

26 01 2009
Aïda

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af.
Heeft het feit dat hij een VLD’er is daar iets mee te maken?

26 01 2009
Daniel

Ik vind dat ze vooral hele mooie ogen heeft. Maar met ‘ogen’ in de titel ga je geen potten breken natuurlijk ;-)

26 01 2009
vandepotgerukte

En? Lukt het met de bezoekersaantallen?

Was getekend

26 01 2009
Christophe

Grappige zoekresultaten :)

26 01 2009
Christophe

Nog even iets toevoegen ter bevordering van de bezoekerscijfers:
Sven de Schutter naakt ;)

26 01 2009
SveN

en of het werkt… gisteren honderden bezoekers, het hoogste aantal in maanden, vandaag zelfs nóg meer en op nr 1 in de top posts… Toch een beetje bizar, zijn er dan zoveel mensen die dat googelen?

26 01 2009
Deftige Dame Marie

Aja, als we wakker worden denken we: wie zullen we vandaag eens naakt googelen? Bedankt voor de tip Christophe.

28 01 2009
Broek Vol Goesting

Wanneer gaan we hier eigenlijk eens echt tetten te zien krijgen?

28 01 2009
Dirk

Zo wreed. Al die mensen naakt vlees beloven, en dan niks tonen. Je lijkt Lien van de Kelder wel ( ;-) en voilà, weer een paar hits bij…)
Het video’tje van Maaike is nochtans gemakkelijk te vinden: hier bijvoorbeeld – http://houbi.com/?p=872.

29 01 2009
suitsyou

Ze was toch al redelijk naakt in Van Vlees en Bloed verleden week.

29 01 2009
treiner

Ik pleit onschuldig, ik bezocht je blog voordien al wel eens :-)

30 01 2009
guy

kijk kijk, een échte populist. jan en alleman aantrekken met een tettenbericht van formaat en vervolgens de handdoek in de ring gooien. kom jong, vertel eens iets interessants, iets over, pakweg, de staat van de hedendaagse onafhankelijke cinema in amerika of zo. om maar iets te zeggen

merci! ;)

(martine tanghe naakt!!)

9 02 2009
Ella Guru

‘k Zou nochtans liever A La Recherche Du Temps Perdu in een ruk uitlezen dan die griet naakt te zien… Jongens toch.

Geef een reactie

