Is’t heus?

6 07 2009

Volgens het één-jorunaal is Prins Laurent een grote muziekliefhebber. Ter staving van deze bewering: ‘Hij heeft thuis zelfs een heuse muziekinstallatie staan!

Amai, dat zou ik wel eens willen zien, zo’n heuse muziekinstallatie. Misschien komt er ooit een moment dat ook de gewone burger zich een heuse muziekinstallatie kan aanschaffen. Ik ga alvast op internet eens zoeken wat dat precies is, zo’n heuse muziekinstallatie. En als ik ook zo’n heuse muziekinstallatie heb, ben ik ook een muziekliefhebber! Eindelijk!

Acties

Information

3 responses

8 07 2009
zapnimf

Ja, het journaal gisteren was hilarisch.
Wat dacht je van deze : Nihoul gaat zijn bontjas verkopen aan een verzamelaar zodat hij wezen een vakantie kan geven.

8 07 2009
vandepotgerukte

Die muziekinstallatie kan toch niet veel soeps zijn. Uit welingelichte bron weet ik dat hij die gebruikt om cd’s van de collectie: “Correcte Nederlandse uitspraak” te beluisteren en na te zeggen.

Was getekend

2 11 2009
Gunther Cosemans

zou hij die heuse installatie ook laten invriezen eens ze niet meer werkt?

Geef een reactie

