Random Thoughts (11)

7 08 2009

random thoughtsWaarom spreek ik Engels tegen de Pakistaanse nachtwinkeldame? *** Tuk op rampen, keek ik gisteren naar de herhalingen van het één-journaal om wat meer te zien van de brand in het bejaardentehuis in Melle, maar bizar genoeg zat dit niét in het journaal want dat was een herhaling van het nieuws van acht uur en toen was die brand nog niet bekend. Hoe kun je in deze tijden de kijker nog zo op zijn honger laten zitten? *** Bezoekers komen nog steeds – en dit toch al jaren – op deze blog terecht op zoek naar een naakte Gerty Christoffels of Ann Swartenbroeckx in adamskostuum. Ik wil vooral niét weten wie die mensen zijn, maar wil ze toch een plezier doen: de rimpels van Swartenbroeckx kan u hier tellen, de andere oude doos vindt u hier zonder kleren.*** En anders vindt u hier veel interessantere rijpere dames. ***  Wil u ze nog ouder? De nieuwe film Meisjes verschijnt op 19/8 en wordt u bij deze aangeraden. *** Het mag toch hé, lui zijn in de vakantie? Ik verwacht ieder moment een controle aan mijn deur van één of andere instantie die wil weten of ik wel actief genoeg ben. *** Kent u nog mensen die hun kind laten dopen? Ik wel blijkbaar, dus bezoek ik zondag voor het eerst in jaren nog eens een kerk. *** Er hingen stofdraden in het deurgat van mijn klas, stelde ik vast toen ik de planten van water ging voorzien. Nog even en het is een spookklas, verlaten en in verval geraakt. 1 september is nog vrij ver weg. *** Onlangs bijgewoond: de klucht ‘Nieuwe tapisplein – een drama in 7 akten’. Met in de hoofdrollen twee grootouders, twee tantes, twee nonkels, een moeder en een broer. Hilarisch. Fantastische acteerprestaties. Alleen het decor was wat onafgewerkt. Verlengd wegens succes ***

Tot slot nog een absurd dialoogje uit een herhaling van het surrealistische Jambers van begin jaren ’90:

– Wat betekent die tatoeage op je gezicht?
– Da’s mijn naam.
– Waarom laat je dat daar zetten?
– Goh… waarom zou ik het er niet op zetten?

Acties

Information

2 responses

8 08 2009
Deftige Dame Marie

Met dat ‘veel interessanter ‘ zijn we het uiteraard volmondig eens, dat rijper, dat is een beetje dubbel en ‘nog’ ouder……waar staat de prozac?

11 08 2009
Deftige Dame Nel

Maar de klucht “Nieuwe tapisplein” had wel een ‘estappyentà’!

Geef een reactie

