Bedankt voor de bloemen

29 09 2009

Het onderwijsblad Klasse riep het Verantwoord Tijdverlies deze maand uit tot onderwijsblog van de maand. Fijn vind ik dat.  En nee, ik ben niet zo bescheiden dat onvermeld te laten. Welkom dus aan alle lezers die hier voor het eerst langskomen, mijn bezoekcijfers swingen de pan uit nu het nummer van oktober vandaag in de meeste brievenbussen belandde. Wie geen Klasse ontvangt, kan hier de betreffende pagina bekijken.

Een echte onderwijsblog is dit echter niet zozeer. Ik heb het vaak en graag over mijn job, maar op deze blog wil ik meer kwijt dan dat. Dat wou ik maar even verduidelijken. Wie echt alleen voor de onderwijsverhalen gaat, kan zich hier te pletter lezen. Alle anderen mogen gerust op eigen tempo rondwandelen. Laat eventueel ook maar reacties achter – op het risico van een weerwoord uiteraard.

Ben overigens benieuwd of de Klasse in de leraarskamer van Sint-Bavo bekeken zal worden… Jullie banvloek heeft de redactie van Klasse blijkbaar niet bereikt.


Acties

Information

5 responses

29 09 2009
Mo

Proficiat met ‘de bloemen’ en de eer!

29 09 2009
Edelhert

Via Klasse herontdekte ik mijn oude studiegenoot Sven. Ik denk met veel plezier terug aan jouw humor en scherpe pen/tong! Ik kom zeker terug om je blog verder te volgen!
Met warme herinneringen – denk aan croque-monsieurs om middernacht en agenda’s in rioolputjes!

1 10 2009
vandepotgerukte

Ik maak een klein vreugdesprongetje ter ere van U. Maar nu ga ik zitten. Ik heb nog andere dingen te doen.

Was getekend

1 10 2009
R.

Vermoedelijk ben ik één van de weinige niet-leerkrachten die toch de verwijzing naar deze blog in Klasse heb mogen aanschouwen…
Proficiat! Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad een leuke verrassing was!

11 10 2009
Drs. Johan Arendt Happolati

Keep up the good work, Heer Sven!

Geef een reactie

