De nieuwe Damiaan

10 10 2009

Morgen komt Herman Verbruggen, die in FC De Kampioenen zo fantastisch gestalte geeft aan Marcske, in het politieke praatprogramma kleuteruurtje De Zevende Dag uitleg geven over zijn familieband met pater Damiaan, zo meldt mijn tv me.

Ik ga zeker kijken, want ik heb Verbruggen deze week nog maar 3 keer horen vertellen dat hij eigenlijk maar heel ver familie is van Damiaan en ik wil dat dus nog wel eens horen. Misschien dat het hem nu wel eens ontglipt dat zijn vergezochte uitleg een zoveelste armtierige poging is om als zichzelf iets te betekenen op televisie… Nee, Sven, dat is stout. Marcsken, is dat eigenlijk niet een beetje de nieuwe Damiaan? Verlossing brengend, iedere zaterdagavond weer?

Gelukkig kan ik morgenvroeg al  terecht op het filmfestival. 10 gedaan, 20 te gaan.

 

Acties

Information

One response

11 10 2009
MELANCHOLIA

Grappig, ook jij maakt er een kleuteruurtje van. Ben in goed gezelschap ;-)

Geef een reactie

