Cinemadroom

13 10 2009

Ik race van film naar film momenteel – en af en toe ga ik nog werken – dus weinig nieuws hier. Ik geniet er van: zit aan 20 festivalfilms en hoop er nog zo’n 10 te doen de komende week en er zat al veel moois tussen. Meer valt daar momenteel niet over te vertellen.

Aangezien ik mijn muziekkennis ook enkel maar uitbreid door naar films te kijken, hier ter verpozing een pracht van een nummer dat ik deze week ontdekte dankzij de Britse film Fish Tank. Artiest en nummer zijn me uiteraard bekend, maar deze versie kende ik nog niet. Mooi! En het mag gerust voor Frank Vandenbroucke zijn. Wielrennen zegt me niets, maar dit is tragisch.

Bobby Womack – California Dreaming

Acties

Information

One response

14 10 2009
guy

schone versie van dat nummer, inderdaad. het (geweldige) origineel is van the mama’s & the papa’s ken je misschien van wong kar wai’s “chungking express”, waarin het een keer of tien gedraaid wordt

in tegenstelling tot jou liet een vriend intussen weten dat dit filmfestival voor hem een grote tegenvaller was. misschien de verkeerde films uitgekozen… :)

Geef een reactie

