IKL-jury beloont Hickey Underworld

5 12 2009

De videoclip van Blonde Fire van The Hickey Underworld won gisteren op de 15e editie Internationaal Kortfilmfestival Leuven de juryprijs voor Beste Videoclip. Zonder de concurrentie gezien te hebben, kan ik dat volkomen terecht noemen.

Deze verre van gezellige clip lijkt aan te vangen in het atelier van mijn broer, maar ontwikkelt zich al snel tot een macaber tafereeltje. Inventief en origineel is het alleszins. Als dat geen underworld is. De regisseur van de clip is Joe Vanhoutteghem.

Acties

Information

One response

29 12 2009
Margot

Ik was al in shock toen ik me realiseerde dat hij het konijn opgegeten had, toen moest de rest nog komen…

Geef een reactie

