Random Thoughts (12)

15 02 2010

Cadeaubonnen omzetten in objecten, het is niet zo evident als het lijkt. Fnac, De Slegte en Standaard Boekhandel afgedweild en niet eens alles besteed. Dat wordt een tweede rondje. *** Ik zie Ingrid Lieten bezig daar in Californië,  met een stuitend gebrek aan présence. België, die provincie in Roemenië, zie ik de Amerikanen al denken. *** Ik mis mijn digitaal schoolbord zelfs in de vakantie! En hoe makkelijk en vlot ik er zelf ook mee werk, al mijn leerlingen  zijn er nog veel vaardiger in. Echt opmerkelijk, die vanzelfsprekendheid waarmee ze stuk voor stuk door de nieuwe software wandelen én de handigheid waarmee ze het bedienen. *** Corn Flakes van Kellogg’s zijn duur! 35 cent verschil trouwens tussen de twee supermarkten waar ik winkel. *** Dan toch nog eens één van mijn verdwenen uitgeleende dvd’s terug gevonden. In de dvd-kast van mijn broer, die er geen idee van had dat het een film van mij was. Zat zelfs nog in plastic verpakt. Nu de andere 8 nog *** Eén van mijn stokoude buurvrouwen meldde me trots dat ze al 27 jaar in dit gebouw woont. Dat deed ze de week daarvoor ook al. Ik bleef beleefd. *** Gezien: SM Rechter en me afgevraagd waarom deze ridicule film toch nog zo vriendelijk onthaald werd in de Vlaamse media. *** Verslingerd geraakt aan The Shield, een prima politieserie die het zonder fucks, shits en tities moet stellen die series als The Wire en The Sopranos net zo levendig en brutaal maken. Dat kan enkel bij HBO natuurlijk. Maar verder geen slecht woord over deze uitstekende dramareeks met alweer een klootzak van een hoofdrolspeler. *** Er zijn nog altijd mensen die in Kinepolis niet op de plaats gaan zitten die op hun ticket vermeld staat. En dat terwijl je die plaatsen echt wel zelf kan kiezen. *** Op drie weken tijd verloren drie mensen in mijn omgeving hun moeder of vader. Collega Caroline bevalt intussen van Axel. Een moeilijk te vatten ruildienst, dat leven. *** En ik zit met die trein in mijn hoofd. Je stapt ’s ochtends op om naar het werk te gaan en komt er nooit aan. De plaats waar je bent gaan zitten, heeft mee je lot bepaald. Onvoorstelbaar. ***

Acties

Information

4 responses

16 02 2010
pucinella

Eentje van die andere acht is al onderweg.

16 02 2010
SveN

Ah neen dat is eentje van de 19 waarvan ik wél weet waar ze zijn. Die acht zijn ‘vermiste’ films!

17 02 2010
Aïda

Mogelijks is de sympathie voor SM rechter te verklaren door de voor de rechter dramatische afloop op professioneel vlak (en mogelijke afrekening?).

19 02 2010
nel

Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij een digitaal schoolbord? Is dat zo’n gesofisticeerd glazen bord als in Spooks?

Geef een reactie

