Last Minutes

21 07 2010

Morgen, of wanneer u dit leest, vertrek ik op vakantie. Voor de derde keer trek ik naar de Verenigde Staten en dit keer neem ik er ook een stukje Canada bij. Over wat ik op die reis allemaal ga zien en doen, heb ik wel wanneer dat allemaal gezien en gedaan is. Ik tracht tussendoor wat te bloggen, maar mijn ervaring leert me dat het leesbaardere stukjes oplevert als ik pas na de reis één en ander meedeel. De querty’s ginds helpen ook al niet natuurlijk. Toch kan het zijn dat ik de verleiding niet kan weerstaan en u hier alvast deelgenoot maak van mijn observaties.

En anders bied ik u enkele van die voorgeprogrammeerde, lichtvoetige stukjes aan die ik nog liggen had. U ziet wel. Ik ook.

De voorafgaande stress was stukken kleiner dan de vorige keren. Ervaring zeker? Ik heb ook beduidend minder geld uitgegeven vooraf, zo stilaan heeft een mens wel alles in zijn bezit dat hij nodig heeft om comfortabel te reizen. Benieuwd wat ik ga vergeten zijn, of erger nog, wat ik ga verliezen.

Wanneer ik terug ben, is er misschien een regering. Is Eef bevallen. Is de zolder bij mijn moeder heringericht. Bent u allemaal naar Inception gaan kijken. Zijn de Gentse Feesten voorbij. Is mijn vakantie over zijn helft. En mogelijk ook over zijn hoogtepunt. En wie weet wat nog allemaal.

En hopelijk is er een film op het vliegtuig!

Met dit allegaartje aan gedachten neem ik afscheid!

Acties

Information

3 responses

22 07 2010
Jurgen

Eén iets is zeker: ik zal Inception inderdaad al gezien hebben ;-). En er zal zeer waarschijnlijk een film (of meer) aan boord zijn. Waarschijnlijk een film waarvan de tenen gaan krullen :-)

23 07 2010
Aïda

Geniet er van!

24 07 2010
R.

Het echte hoogtepunt dat is natuurlijk voor het weekend van de 15e augustus, dat leidt geen twijfel. Maar geniet toch alvast van dit tussendoortje aan de andere kant van de Grote Plas.

Geef een reactie

